EC headwear i sverige?

flipi

Ny medlem
EC headwear i sverige?
tja nån som vet om man kan få tag på EC i sverige eller e de deras hemsida som gäller och i så fal e de nån som har bestält därifrån?

snabba svar tack

flipjiper:D

EC headwear i sverige?
Vad jag vet så är deras mössor sjukt prisvärda så jag tror en mössa ligger på 70 kr.

Och danneK har köpt från deras sida så han vet nog vad han talar om.

EC headwear i sverige?
www.swift2foot.com grabbar, site i finland som har ungefär samma sortiment som skiunit.no... fast swift har ec oxå

EC headwear i sverige?
vill du ha EC så för du väl pröjsa då näru inte tänker köpa från usa

EC headwear i sverige?
på finska sidan kostade dom 19 euro. inte värt det. så dyr blir typ inte ens mössan från usa med tull. Så beställ från usa ja har aldrig fått betala tull iof inte beställt från just ec men. dollarn e ju låg och såå

Senast ändrad:
EC headwear i sverige?
men dyr och dyr, 220 kr för en mössa med frakt och allt från swift är väl inte dyrt!
tänk på vad en snygg mössa i butik kostar 300-400 kr.

det är om man inte vill beställa från USA.

EC headwear i sverige?
bestallde ett par mossar till sverige en gang och de tog nog lite mer an en vecka, minns inte va frakten kosta men de va inte sarskilt mkt darimot om paketet fastnar i tullen far man betala tullavgift da kostar de mer

EC headwear i sverige?
Jaag Har beställt å fått mösserna där i från, och ja tyckte dom var sjukt cleanaa,
Dom komme hem på kanske 1-2 veckor och var lämmpligt baggy,

marux skrev:
fick deras prylar och de var stört små, de är 1/3 så stora som på bilderna.

Så jävla små är dom inte !!!
Men dom är minde en på bilderna och det kan ju bero på att dom dära frigolit huvuderna
som dom använder på bilderna är små...

EC headwear i sverige?
jag har beställt därifrån tar ungefär 1 ½ vecka att få grejorna och mösorna är inte dyra kostar typ 60-70kr och frakten gick på 60kr när jag beställde
:P
/rilleä w

Tillbaka
Topp