Echeadwear?

TokkaN

Ny medlem
Echeadwear?
Tjena!

Ja undrar om de är någon som har beställt ifrån echeadwear nån gång och om ja kan få en förklaring hur det fungerar? va kostar frakten? hur långt tid tar det? hur beställer jag?

Echeadwear?
ec kommer snart till freeride.se liksom så vänta med att beställa tills de kommer hit e mitt tips pga de är alltid en chansning att beställa från usa.

Echeadwear?
EC droppar inom kort på freeride.. tror dom skulle komma in i oktober någon gång..
ganska ovärt å köpa från usa när man kan vänta en månad å köpa direkt på freeride :D

Echeadwear?
De kommer säkert bli mkt dyrare när man beställer ifrån freeride, men man kan ju alltid hoppas på att dom säljer det lika billigt som direkt ifrån echeadwear.com

Echeadwear?
det är ju så sjukt billigt att köpa från USA så orka köpa här på freeride då det antagligen kommer vara mky dyrare..
jag menar, jag beställde 2 mössor och ett par handskar för 290kr

Echeadwear?
Någon som har koll på hur stor deras tröjja är? Funderar på att köpa den om jag ändå beställer men den finns bara i M. Någon som har deras tröjor och vill berätta?

Echeadwear?
TheFibretech sa:
Någon som har koll på hur stor deras tröjja är? Funderar på att köpa den om jag ändå beställer men den finns bara i M. Någon som har deras tröjor och vill berätta?
Beställde en Talltee 3XL tee därifrån för typ 40kr..
Den var stoooor! Kring knäna och jag är 186cm.

Tillbaka
Topp