[edit] The Ignancy vol 2 (Warnick, EJezzy, Brogan)

jeppenator

Aktiv medlem
För alla er som dregglar efter lite mera klipp på Brogan så kommer här "The Ignancy Vol 2"

Åkare i kronologisk ordning är: Tom Warnick, Ej Corriveau och Jon Brogan

Hoppas de var någon som uppskattade den iallafall!
/jeppe

aah fett skön edit :D
finns de kanske en vol. 1 oxå?=)

Edit: ja de fanns de, men den var fett lame för bajstube elr vad denuvar hade inte tillåtit musiken så de var bah tyst.

Senast ändrad:
coolt. men vad mycket alla landade i baksätet hela tiden. måste göra ont i benhinnorna.

vad jag kunde räkna till så var det 2-3 gånger de landade i "baksätet". gjorde säkert väldigt ont.

JWester sa:
coolt. men vad mycket alla landade i baksätet hela tiden. måste göra ont i benhinnorna.
de är därför man kör med fulltilt...
Jag gillar verkligen hur dom åker ser så mjukt ut..´speciellt tom warnick :D tänk om man kunde raila som han..:/

Jon Brogan är världens mest överskattade åkare! Så nu fick jag uttrycka vad jag tänker och tycker om han!

tittti540 sa:
JWester sa:
de är därför man kör med fulltilt...
Jag gillar verkligen hur dom åker ser så mjukt ut..´speciellt tom warnick :D tänk om man kunde raila som han..:/
Warnicks Superunknownåkning är ju allt annat än mjuk! Här trodde jag att det var Sean Jordan som åkte först.

palla h8a på de här .....SO STEEZY!

Jon brogan: inte överskattad!

man behöver inte langa dubbels för att vara bra......

JWester sa:
Jag trodde skidåkning handlade om att uttrycka sig själv, vara kreativ och hitta sin egen stil? Enligt mig är åkarna i den här filmen snäppet vassare än dej, alla måste få göra sin egen grej, det är ju det som gör skidåkning så unikt. Du gör dubbelvolter andra har kul på sina skidor. Det är valfritt.

Threepac sa:
JWester sa:
Jag trodde skidåkning handlade om att uttrycka sig själv, vara kreativ och hitta sin egen stil? Enligt mig är åkarna i den här filmen snäppet vassare än dej, alla måste få göra sin egen grej, det är ju det som gör skidåkning så unikt. Du gör dubbelvolter andra har kul på sina skidor. Det är valfritt.
W00t?? wester är fan bättre än alla dessa tre tillsammans, iallafall om du frågar mig...

oskar_f sa:
det här är ju bara löjligt, dom förstör skidåkning med sina rideaways
Rideawaysen här är ju endå bra om man jämför med i Warnicks superunknown edit haha!
Ääh rideaway är fett, steeze. Smaken är som baken.

Föh så överväger jag att börja använda detta i min signatur: "Du gör dubbelvolter andra har kul på sina skidor. Det är valfritt" :D

Tillbaka
Topp