E-lindberg sa:
Ashtraymofucku sa:
Jag vet inte vad den "skulle vara". Hur som hellst var den riktigt tråkig att kolla på, de köttar bara på med klipp efter klipp, blir ingen "wow" faktor då. Jämnför med t.ex Attack of La Nina, sjukt underhållande rakt igenom hela filmen.
Känns som att de slängde ihop Retallack på några minuter, livlös redigering.
Ashtraymofucku du måste ju vara helt dum i huvudet Retallack är lätt bland dom bästa puder filmerna med sjuk filmning sköna låtar och bra redigering och framför allt sjukt bra filmvinklar !!!!!
Är jag dum i huvet? Läs vad jag skrev en gång till! Åkningen är grym, bra filmsekvenser och bra musik. Men redigeringen, klipp efter klipp med grym åkning, inga avbrott. Det måste vara avbrott för att de ska bli en "wow" faktor på de klipp som är bra.
Om du t.ex äter din godaste godis så blir den inte god tillslut om du bara fortsätter äter bit efter bit, du blir less på den. Men om du lägger ifrån godispåsen en timme så blir de så sjukt goda igen!
Konstig jämförelse men de kändes som jag var tvungen att förklara så att de blev lättare att förstå för er vad jag menade.