XtaAm Ny medlem 2009-12-03 Egen design på skidor #1 Hej, för det första så är jag ny på detta forumet, så jag hoppas att det är i rätt kategori. Jag undrar om man kan göra en egen design på ett par skidor och sen tex att salmon tillverkar dem? Eller detta är helt omöjligt? MVH Carl
Hej, för det första så är jag ny på detta forumet, så jag hoppas att det är i rätt kategori. Jag undrar om man kan göra en egen design på ett par skidor och sen tex att salmon tillverkar dem? Eller detta är helt omöjligt? MVH Carl
Jarle Aktiv medlem 2009-12-03 Egen design på skidor #2 Nej men du lär säkert behöva beställa rätt många. Sök runt lite så hittar du svaret. Mailar du och frågar företaget i fråga lär du få ett bra svar.
Nej men du lär säkert behöva beställa rätt många. Sök runt lite så hittar du svaret. Mailar du och frågar företaget i fråga lär du få ett bra svar.
jeppenator Aktiv medlem 2009-12-03 Egen design på skidor #4 extrem har en sådan tjänst, kolla deras hemsida och klicka runt lite, förra året gick det iallafall!
C c-sander Medlem 2009-12-06 Egen design på skidor #5 Kolla in Birdos, där kan du få vad du vill på skidorna. Kan varmt rekommendera Puder Luder om du är ute efter rena puderlagg.
Kolla in Birdos, där kan du få vad du vill på skidorna. Kan varmt rekommendera Puder Luder om du är ute efter rena puderlagg.
XtaAm Ny medlem 2009-12-06 Egen design på skidor #6 c-sander sa: Kolla in Birdos, där kan du få vad du vill på skidorna. Kan varmt rekommendera Puder Luder om du är ute efter rena puderlagg. Klicka för att se resterande... Tack så mycket Kollar in sidan nu. Verkar ju vara bra:D
c-sander sa: Kolla in Birdos, där kan du få vad du vill på skidorna. Kan varmt rekommendera Puder Luder om du är ute efter rena puderlagg. Klicka för att se resterande... Tack så mycket Kollar in sidan nu. Verkar ju vara bra:D
Johan23 Aktiv medlem 2009-12-06 Egen design på skidor #7 http://www.kaorigin.com/en/categories/skis Här kan du få egen design på ett antal olika skid/snowboardmodeller, bl.a. annat Dynastar och Rossignol.
http://www.kaorigin.com/en/categories/skis Här kan du få egen design på ett antal olika skid/snowboardmodeller, bl.a. annat Dynastar och Rossignol.