Egen park på bakgården

• Trådstartare Trådstartare FinnholmF
  • Start datum Start datum
F

FinnholmF

Guest
Egen park på bakgården
Som rubriken lyder, dock lite fel årstid att skriva denna tråd men har lite planer till nästa vinter och ifall ni kunde ge nå tips så min fråga är: har nån här på fr en egen park på bakgården med nån kul feature. Kanske nått stort hopp eller bc hopp att finslipa sina bästa trick ur sin egna trickpåse, kanske nån box eller nått oljefat att bonka. isåfall, hur har ni kunnat göra dessa roliga grejer? hur får ni fart osv. Har ni hunnit fotat hur det ser ut eller har ni kanske har haft fullt upp att köra och bara haft roligt? har ni fotat så länka gärna :)

//Fredrik

Senast ändrad:
Egen park på bakgården

Vi har en liten backe och inte så mycket plats, så det blir bara ett litet hopp :d
Vi har också en landning men den har smält bort

Senast ändrad:
Egen park på bakgården
hemma hos mig har vi kunnat bygga med traktor tidigare år, då har man byggt nå hopp å en startramp å lite smålattjo.
Men i år blev vi tvugna att skotta för hand men lyckades få upp lite ändå, allt går om man vill. Så vill du lägga tillräckligt energi så kan du få till vad som helst.

Egen park på bakgården
Lånar tråden lite :P

Är det någon som har ritning eller bild på en clean box / rail som ni tänkt att bygga eller kanske redan har ?:)
jag har själv tänkt att bygga en ny box eller liknande nu under sommarnen, att öva på hemma när man inte är i backen !:)

Senast ändrad:
Egen park på bakgården
jag har en backe som är 80m lång med två boxar, två rails, två banks, en bänk, ett stort hopp och en Qp. :)

Tillbaka
Topp