ekman alpin till cham?

marialundin

Ny medlem
ekman alpin till cham?
är det någon som åkt med ekman alpins bussar,
isåfall hur var det?
funderar på en tripp med dom nu i vinter..
tack på förhand
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp