Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker +3,5 låter bra. Tycker strecket sitter väldans långt bak på den skidan.burgars sa:Hur har ni monterat era? Mina är monterade +3,5 cm och jag är grymt nöjd.
Har du årets eller fjolårets? Jag har första årgången, alltså 09-10.pAcmAn1 sa:Jag monterade mina 'on the spot'. +/-0 med andra ord.
Var bra för mig.
Jag har årets 10/11. men jag är 43 också, så det kanske är därför som jag gillar den placeringenburgars sa:Har du årets eller fjolårets? Jag har första årgången, alltså 09-10.pAcmAn1 sa:Jag monterade mina 'on the spot'. +/-0 med andra ord.
Var bra för mig.
De kanske har ändrat markeringen mellan årdsmodellerna?
Vet inte om de har flyttat strecket ngt längre fram till i år. Så ...vilken årsmodell har du?staffanottosson sa:så nu står jag å skulle montera men läste erat, väntar tills ni svarat trotts att det är en gammal tråd,
på pilen eller plus 4cm?
Vad har du kört på för skidor tidigare? Traditionella - modernastaffanottosson sa:så nu står jag å skulle montera men läste erat, väntar tills ni svarat trotts att det är en gammal tråd,
på pilen eller plus 4cm?
Mät gärna hur långt det är från mitten av skidan till rekommenderad punkt. Enklast att utgå från detstaffanottosson sa:det är 12 års modell, med baron bindning, har kört combak å hellbent samt massa andra tidigare, men aldrig någon med sådan bak montering som på denna, därför jag frågar lite![]()
Joonas Karuuma, Glen Plake, Oskar Svensson och han den där gamle jibbaren som hade en kapsyl öppnare på sin modell..burgars sa:Om du kan vänta tills imorgon kväll fredag så kanske jag hinner mäta mina.
Bra att ha nåt att utgå från.
Spännande förresten hur en skidmodell (eller kanske ett helt märke) kan vara så förbisedd av oss här på freeride. Är det verkligen så mycket som hänger på vilka åkare som syns med vad i filmer, reklamer och bilder?
Hur många sponsrade Elan-åkare kan ni räkna upp?
Skidorna är värda mer uppmärksamhet än de får ;-)