Jibberisch
Aktiv medlem
En björk om dagen
Har vi skrotat rymdresan helt nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det är lättare att hitta finansiärer till en forskningsresa till Montgenevre än till rymden. Plus att det är lättare att förutsäga snöläget och björktät.heten på en redan utforskad planet.Jibberisch sa:Har vi skrotat rymdresan helt nu?
Börjar ni med det så tar jag tag i resebokningen när ni fått bidrag beviljatJibberisch sa:Ski star vore bra att få med i projektet.
Lärkträdens egenskaper efter avverkning användes självklart till att "övertyga" (läs lura) Tillväxtverket. Allt argument är bra argument!
Vem börjar fylla i blanketter!?!1
Pillard du är en personifierad räkmacka?Pillard sa:Börjar ni med det så tar jag tag i resebokningen när ni fått bidrag beviljat![]()
Hehe! Vi kan ju inte riskera jävsdiskussioner eftersom jag faktiskt är anställd av departementet som Tillväxtverket lyder underHeddious sa:Pillard du är en personifierad räkmacka?Pillard sa:Börjar ni med det så tar jag tag i resebokningen när ni fått bidrag beviljat![]()
![]()
AlwaysJibberisch sa:Synergier vid kaffeautomaten?! Förankra! Agera förtrupp.
Betyder det att du vill att Pillard ska nämna våra planer i förbigående en massa gånger för folk på departementet?Jibberisch sa:Synergier vid kaffeautomaten?! Förankra! Agera förtrupp.
Ssch!Heddious sa:Betyder det att du vill att Pillard ska nämna våra planer i förbigående en massa gånger för folk på departementet?Jibberisch sa:Synergier vid kaffeautomaten?! Förankra! Agera förtrupp.
FRA sees everythingHeddious sa:Jag tror inte att departementet läser här..?
Ville bara klargöra, för Jibberischs vokabulär fick mig att tvivla på min egen ordförståelse. :D
Hahaha! Jag spelade upp den där scenen i huvudet sjukt många ggr innan jag började härJibberisch sa:Exakt så.
Dra upp om hur det gick i Ormträsk. Och hur jävla bra det blev med den svenska folkskidan.
Instämmer! Sextusen läsningar i tråden - kom igen nu folket. Skriv upp er på intresselistan. Låtom oss förenas i vårt studium av lärkträd och förintandet av björkar! Mot Sherwoodskogen!Jibberisch sa:Björkar! Otroligt dålig respons från övriga forumdeltagare! Var är solidariteten? Man vill väl inte vara osolidarisk mot gruppen...? err.
Solidaritet är ett utdött begrepp.Jibberisch sa:Jag är inte arg! Jag är fradgatuggande besviken på uppslutningen.
Jag tuggar inte fradga, jag kör mer på den iskalla sortens ilska som en viss D. Vader utvecklade till nära nog perfektion.Jibberisch sa:Jag är inte arg! Jag är fradgatuggande besviken på uppslutningen.