en liten film på mej :P

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
siimoon " , är du på freeride för att klaga skriv bara bra saker och finns det inga bra saker ge fan i att skriv då .

haha, håller med siimoon dra upp brallorna för i helvete och säg inte att braloorna är för stora då får du fan ta o käka lite eller dra åt

exakt era bävrar mattias har helt rätt ! :D .. då kan ni ju säga " DRA UPP BRALLORNA " till henke harlout ? eller de vågar kanske inte ni ?!

axLLL sa:
exakt era bävrar mattias har helt rätt ! :D .. då kan ni ju säga " DRA UPP BRALLORNA " till henke harlout ? eller de vågar kanske inte ni ?!
öhh, varför skulle vi inte våga säga dra upp brallorna till nån "henke harlout"?? vad är skillnaden?? det är väl fult, vem som än har brallorna så..!
aja, bra hoppning.., men som sagt, dra upp brallorna! det der lite komiskt ut att ha de så där långt ner...

Men låt pojkarna ha sina SHORTS hur de vill! GRimt bra hoppning Axel,Snart sitter dessa mojänger! Sen är det ju bara att lägga de på skidor =)

Men måste du ha med överrotationer på filmen? personligen tycker jag det är snyggare om man landar på fötterna. Visst kanske försök till dubbel. Men då äre bättre och lägga ut en film när du drar dubbel volterna:D
Däremot var ditt hopp från svikten soft:D

peace out!

Nu har jag städat i tråden från diverse påhopp och diskussioner av könsord m.m...
Håll er till ämnet annars låser jag hela schabraket!

Over n' out...

ja men de är ju samma sak som att man kollar på en skidfilm och en okänd kille är med i samma klipp och förstör ;D

haha, ser jävligt kul ut med hänget grabbra, fortsätt med det så vi får oss flera goa skratt. lite svårt att koncentrera sig på hoppningen med två stora rumpor uthängandes, men den var väl bra.

false sa:
haha. ingen vågar säga de till henke han är en sån "gangzta" skit farlig typ har ja hört...

Tillbaka
Topp