En säng över i Canada i vinter?

malinbonth

Medlem
Halloj! Jag letar boende i Canada i vinter från januari till maj typ. Hade tänkt Whistler, men jag är rätt öppen för förslag om det skulle stå en tom säng och vänta någon annanstans!
Är en brädåkande tjej från Falun, 21 år, gillar foto, snö, glada människor och sånt :)
Så om någon har en plats över, hör av er!! Antingen här eller på mail: malin.bonthron@hotmail.com

Tjenare

Vi har en plats över i whistler i vinter

Vi är 5 killar mellan 20 och 22 från Trollhättan/Grebbetad som har en 6 personer lägenhet i creekside mellan 1 dec och 15 april. Den ligger i gondola hights 5 min från creekside liften och lika nära till mataffären och bussen om man ska in till byn. Hyran ligger på 640 cad i månaden vilket blir 19000 svenska. Helt ok hyra med tanke på att vi kan gå till liften och åka in till dörrn.

Vi är ett gött gäng med blandat bräd, skid, teleåkare och hummerfiskare. Jag och brorsan va där förra säsongen så vi har lite koll på vart saker finns, goa åk osv. och vi ska dit i år för att åka mycket och ha det allmänt gött.
Så om du inte har nått emot att bo med ett gäng killar så får du gärna höra av dig tilll

CarlAxelBergstrom@gamil.com

Ha det gött

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp