Jibberisch
Aktiv medlem
En skidåkares desperata sommardröm
+1Sammmyboy sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Sammmyboy sa:
-1, det blir så himla svettigt. jag röstar för sackosäckar, och loftsängar IKEA-compact-living-studentrum-eller-bummarlya-who-knows-style.Sammmyboy sa:
Så vitt jag kommer ihåg så är ju sackosäckar allt som ofta gjorda av just LÄDER.Heddious sa:-1, det blir så himla svettigt. jag röstar för sackosäckar, och loftsängar IKEA-compact-living-studentrum-eller-bummarlya-who-knows-style.Sammmyboy sa:
Nähej, det är inte läder. Det är något fejkat, plastigt (och ja, lite svettigt) material men det är inte läder.Sammmyboy sa:Så vitt jag kommer ihåg så är ju sackosäckar allt som ofta gjorda av just LÄDER.
SCHAUFELRADBAGGER!!!1
Bara för att du säger så ska jag i vinter springa runt med en läderpaj redo för när jag stöter på dig i backen hedda!Heddious sa:Nähej, det är inte läder. Det är något fejkat, plastigt (och ja, lite svettigt) material men det är inte läder.Sammmyboy sa:Så vitt jag kommer ihåg så är ju sackosäckar allt som ofta gjorda av just LÄDER.
SCHAUFELRADBAGGER!!!1
du kommer frysa?Sammmyboy sa:Bara för att du säger så ska jag i vinter springa runt med en läderpaj redo för när jag stöter på dig i backen hedda!
Jag kommer ju ha den i väskan till dig!!Heddious sa:du kommer frysa?Sammmyboy sa:Bara för att du säger så ska jag i vinter springa runt med en läderpaj redo för när jag stöter på dig i backen hedda!
Vi får staka upp jävlar med kaffepulver.Jibberisch sa:Irländsk pub i fören. Vinkällare, odling av apelsiner. Ta med en ko om du vill ha O'boy.
jaha, okej. dåså.Sammmyboy sa:Jag kommer ju ha den i väskan till dig!!Heddious sa:du kommer frysa?Sammmyboy sa:Bara för att du säger så ska jag i vinter springa runt med en läderpaj redo för när jag stöter på dig i backen hedda!
Tammefan det vackraste jag läst på länge.JesperAdamsson sa:Jag tror inte att det kommer släppa in vatten men å andra sidan går man in med en jävligt dålig inställning kan det ju bara bli bättre!
Soo inspirationalJesperAdamsson sa:Jag tror inte att det kommer släppa in vatten men å andra sidan går man in med en jävligt dålig inställning kan det ju bara bli bättre!

Ja.Ja.Ja.JesperAdamsson sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/1049ced06e465126e504d40fdea13b2a.jpg[/url]
Jag antog mig utmaningen att designa båten ut efter Jibberischs idéer. Jag har inte tagit med gruvvagnarna och vattenruschkanorna bara för att ni ska få den här roliga känslan av att lära sig hitta på ett nytt ställe och ha möjligheterna att åka fel och kanske lära känna Hedda, för hon har säkert också åkt fel!
Jag tänkte skriva en liten sammanfattning på båten, förlåt, monstret*.
Nautilus 2.0
- Hytter som är stora och rymliga, inbyggd mathiss i varje hytt är en självklarhet.
- Ett torpedrum för att kunna göra diverse attacker mot slarvigt utvalda mål.
- Ett fängelse för att stänga in tankar om att sommaren är bra, brats och annat folk Jibberisch inte önskar ombord.
- TVÅ tv-rum för att kunna kolla på olika filmer och spela en massa Tv-spel!
- WiFi med full styrka i hela ubåten och en jääävla massa Mbit/sekund!
- Ett stall för våra specialtränade attackkameler, varför vi har dom egentligen är ett mysterium! Vi går ju bara i land där det finns snö hoppas jag? Men kameler är roliga djur så dom får hänga med ändå.
- Rom och fernet+cola förråd efter önskemål av en viss passagerare.
- Ett vapenförråd för att slippa lösa saker med ord, det skjuts alldeles för lite i vår del av världen.
- Ett högtalarsystem som bara spelar musik från Jibberisch spotify, försöker någon byta kommer den bli mat till kamelerna.
- Ett spa med diverse trevliga saker, perfekt "dagen efter-" som förhoppningsvis kommer vara alla dagar...
- En Irländsk bar där det kommer serveras mängder av drycker i stora kvantiteter till rimliga bummar-priser.
- Ett kök med grillar, fritöser och annat nödvändigt för att kunna laga onyttig mat.
- En fruktträdgård där du kommer hitta olika frukter, plantor för att kunna göra kaffe på, och självklart kossan du behöver för att köra oboy men fängelset gäller för den som har mjölken i kaffet.
- Ett apotek utifall att vi har någon som vill bli sjuk alternativt bota något annat.
- En vinkällare med alla olika sorters viner du kan tänka dig + fernet, alltid fernet.
- Ett tvätteri för att kunna lyxa till det lite med rena kläder iallafall varannan månad.
Och slutligen
- Jibberisch egna sterila rum med krokar i som jag är alldeles för rädd för att gå i närheten av och prata om.
Har ni några idéer ni vill tilläga välkomnas dom, och jag hoppas i och med det här inlägget att jag får någon sorts levelup i freerides forum, iallafall en sån där röd mariosvamp så jag får vara stor ett tag och vara med dom andra stora forumgrabbar/flickorna?
jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag går estetisk linje okej?!?!
Jag inser att jag måste se över distributionen av Mariosvamparna. Ska ta tag i detta snarast möjligt. Tills dess vill jag bara uttrycka min oändligaste tacksamhet över tevespelsrummet - jag tror jag kommer behöva det om jag ska kampera med alla tokstollar som gett sig till känna i den här tråden.JesperAdamsson sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/1049ced06e465126e504d40fdea13b2a.jpg[/url]
Har ni några idéer ni vill tilläga välkomnas dom, och jag hoppas i och med det här inlägget att jag får någon sorts levelup i freerides forum, iallafall en sån där röd mariosvamp så jag får vara stor ett tag och vara med dom andra stora forumgrabbar/flickorna?