En sucker för randigt!

niiiklas

Ny medlem
En sucker för randigt!
Tjoo. Som sagt i rubriken så är jag hel såld på randiga tröjjor :) Men problemet är att jag är relativt lång (192cm) så det är ganska svårt att hitta några schyssta sweaters i 4xl. Sällan jag lyckas hitta klädmärken som kan få en baggy passform på mig! Visserligen finns det ju internet stores med "cloths for fattys". Fast dessa är inte så optimal i passformen, samt att variationen är lika med noll på dessa kläder.

Så någon som har nå bra tips på märken som säljer stora randiga sweaters!

^ LIKE THATTT

En sucker för randigt!
niiiklas sa:
Tjoo. Som sagt i rubriken så är jag hel såld på randiga tröjjor :) Men problemet är att jag är relativt lång (192cm) så det är ganska svårt att hitta några schyssta sweaters i 4xl. Sällan jag lyckas hitta klädmärken som kan få en baggy passform på mig! Visserligen finns det ju internet stores med "cloths for fattys". Fast dessa är inte så optimal i passformen, samt att variationen är lika med noll på dessa kläder.

Så någon som har nå bra tips på märken som säljer stora randiga sweaters!

^ LIKE THATTT
Nej något sånt tips har jag inte men däremot en annan lösning.

Då du nämnt att du gillar randigt och vill ha sweetshirts i 4xl tycker jag att du kan sy en egen. Köp två olika färger av tyg och sy ihop dem( alternativet är att köpa randigt tyg men är nog dyrare), då blir det randigt och passar din kroppstyp.

Sökte lite på internet med orden: tall sweetshirts, då fick jag upp sidor som sålde tall hoodies fast de hade inga randiga men däremot mått. När du har måtten klara ska du göra en skiss på papper och sen börja klippa ut bitarna, nåla ihop dem och sy eller be någon göra det åt dig.

I mina sökningar hittade jag t.o.m en steg för steg guide om hur du syr din egen tall sweetshirts eller tall hoodies, kolla här.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp