En tråd om Fantasy Freeride League

Heddious

Aktiv medlem
Mors!

Jag vet inte hur många här som sysslar med det fantastiska tidsfördrivet Fantasy Freeride League, men om någon gör det är ni mer än välkomna att joina Freeride.se-ligan där som jag startade för en stund sedan. Kan vara kul att se vem på Freeride som är bäst på att gissa vilka åkare som kör bra i tävlingarna i vinter.

(http://fantasyfreeride.com/index.ph..._id=316&hash=6fca3b67bc6b65709ea1725c0c946974)

Visserligen kan man gnälla på de som gjort själva sajten att det saknas en hel del åkare, men det finns ju alltid utvecklingsmöjligheter. :)

PS. Tradingen inför Dew Tour stänger snart (klockan tre idag om jag tolkat tidszonerna rätt) och sedan kan man inte "köpa" åkare igen förrän Dew är över i slutet av veckan.

Edit: Nu borde länken funka.

Senast ändrad:
best_animated_images_car_jump_in.gif

Senast ändrad:
Kan någon förklara hur de som ligger bakom FFLeague tänkte när de satte ihop listan över åkare? Kan ju inte vara så våldsamt svårt att lägga till lite up and coming åkare från andra länder än de engelsktalande.

(Ja, jag är grinig över att E'Dollo och Tjäder är de enda svenska killarna som tävlar som finns att "köpa". Borde inte lillebror Wester, Niklas Eriksson med flera vara mer relevanta i sammanhanget än Jon Olsson och storebror Wester? För att inte tala om Tanner, TJ och Colby. Kör någon av dem i "uppstyrda" tävlingar längre?)

*skriver argt mejl*

PS. Grattis till ledningen Carled. Nu är det alla mot dig istället (även om jag själv inte ligger något vidare till just nu..).

Ja, alla mot Carled. Om nu bara mina åkare kan lära sig att stå på benen på träningarna inför finalen...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp