Energidryck?

Energidryck?
1 monster energy (grön)
2 burn
3 monster energy m80 (gul)
4 monster energy low carb (blå)
5 red bull
6 rockstar original
7 rockstar sugarfree
8 monster mixxd (lila)
9 rockstar juiced pommegranate (röd)

dom som jag tycker är godast/vidrigast

Energidryck?
lgrstdt sa:
Dricker sällan energidrycker och vid de enstaka tillfällen det sker dricker jag Red Bull. Monster är nog en av de mest vidriga drycker jag druckit.

1. Red Bull
2.
3.
4.
håller med, eller den är inte särkilt god iaf. Det känns som att många skriver red bull och monster för att det är de stora sponsorerna inom jibbing, har jag fel?

Energidryck?
Fattar inte vitsen med monster? Den smakar juh skit! Ne, redbull om man är sugen på en sötare smak och burn om man vill ha en surare:)

Energidryck?
Självklarts är Lidl´s Mixxed Up godast,även känd som tigern men de har nu bytt förpackning till en lite sportigare utsida, men samma goda innehåll!

Har även kommit två nya sorter nu, en sockerfri och en med smak av cassis!

Handla smart, handla på Lidl!

Energidryck?
OlofM sa:
Självklarts är Lidl´s Mixxed Up godast,även känd som tigern men de har nu bytt förpackning till en lite sportigare utsida, men samma goda innehåll!

När jag såg att det fanns nya smaker var man ju som piskad att åka till LIDL!
Den med svartvinbärssmak var ju grymt god!:D

Energidryck?
Simonvs sa:
OlofM sa:

När jag såg att det fanns nya smaker var man ju som piskad att åka till LIDL!
Den med svartvinbärssmak var ju grymt god!:D
Japp, tysk kvalite när den är som bäst!

Energidryck?
337px-Mad_Croc_energy_drink.jpg

Energidryck?
men hallå? man måste ju vara monster för att dricka monster? det är ju därför den är så äcklig...daah

Energidryck?
Egenhändigt pressad apelsinjuice! (Eller vilken frukt som helst) Vitaminbomb och innehåller fruktos istället för socker. Man blir pigg som en lärka men effekten varar mkt längre.

Energidryck är för övrigt århundradets skämt. Utvalda ingredienser för att göra en pigg i 10 min, och sen har man ett blodsockerdipp som heter duga för resten av dagen... Till det innehåller många av dem lite småskumma grejjer som inte känns särskilt hälsosamma...

Lidl är också ett ställe jag inte förstår att folk handlar på. Behandlar sin personal som skit... Nej, bojkotta Lidl!!

Närå, jag e inte bitter... ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp