Kinkan
Ny medlem
Energidryck?
om du tycker alla monster är goda så har du inte smakat den lila.HannesFL sa:MONSTER... alla monster rb är också god.. Vakeup-caal eller vad den heter är fet good.
äcklig skit alltså
om du tycker alla monster är goda så har du inte smakat den lila.HannesFL sa:MONSTER... alla monster rb är också god.. Vakeup-caal eller vad den heter är fet good.
håller med, eller den är inte särkilt god iaf. Det känns som att många skriver red bull och monster för att det är de stora sponsorerna inom jibbing, har jag fel?lgrstdt sa:Dricker sällan energidrycker och vid de enstaka tillfällen det sker dricker jag Red Bull. Monster är nog en av de mest vidriga drycker jag druckit.
1. Red Bull
2.
3.
4.
HAHAH GIFT DIG MED MIG!!! :DBeautiful sa:jag tycker om att fisa...
När jag såg att det fanns nya smaker var man ju som piskad att åka till LIDL!OlofM sa:Självklarts är Lidl´s Mixxed Up godast,även känd som tigern men de har nu bytt förpackning till en lite sportigare utsida, men samma goda innehåll!
Har även kommit två nya sorter nu, en sockerfri och en med smak av cassis!
Handla smart, handla på Lidl!
Japp, tysk kvalite när den är som bäst!Simonvs sa:När jag såg att det fanns nya smaker var man ju som piskad att åka till LIDL!OlofM sa:Självklarts är Lidl´s Mixxed Up godast,även känd som tigern men de har nu bytt förpackning till en lite sportigare utsida, men samma goda innehåll!
Har även kommit två nya sorter nu, en sockerfri och en med smak av cassis!
Handla smart, handla på Lidl!
Den med svartvinbärssmak var ju grymt god!:D
?Kruxelidux_gangsta-thug sa:Grön monster
lidl!!!
red Bull
Jaaaa! Inget klår en 50cl burk Franks! Kostar sällan mer än 15kr dessutom, det vanliga priset är 11kr + pantCharlesAndreas sa:Fraaanks!
men lidl energydryck kanske..cykel_matte sa:?Kruxelidux_gangsta-thug sa:Grön monster
lidl!!!
red Bull
Kan man köpa de på lidl
kulJtoB sa:men hallå? man måste ju vara monster för att dricka monster? det är ju därför den är så äcklig...daah
nej? det är STOOOOR skillnad. *host*Erik sa:alla smakar ju för fan likadant
Där satt den!!maff sa: