Energidryck?

Energidryck?
1 Monster (ripper) men alla e goda.
2 Red Bull
3 Burn

Folk klagar på att Monster e dyrt men var får man 2 stycken redbull för 25:- :P

Energidryck?
Redbull typ,, Monster tycker jag är för sött. Redbull är mer beskare och de gillar jag :D

Energidryck?
Förut gillade jag red bull å liknande, men nu tycker ja fan de e vidrigt. Smakar typ surt/beskt.
Nu e gröna monstern favoriten :)
Men konstigaste jag smakat är gröna relentless. Den smaka typ kolsyrad passionsfrukts juice :P

Energidryck?
Mad_Croc_energy_drink.jpg

Senast ändrad:
Energidryck?
Monster är asäckligt!
Det ska vara GNAGERHOJT!
Man tar testickeln från en bäver och låter dra i hembränt i ca 6 månader! Voila Gnagerhojt!

Energidryck?
Visste ni att nästan alla energidrycker innehåller tjurpiss? kolla efter taurin i innehållet... tror det är typ 0.3 procent eller nått sånt.... ganska intressant tycker jag

Energidryck?
Jaczorn sa:
Visste ni att nästan alla energidrycker innehåller tjurpiss? kolla efter taurin i innehållet... tror det är typ 0.3 procent eller nått sånt.... ganska intressant tycker jag
När fan ska folk fatta att taurin inte är tjurpiss? Taurin är en syra som bildas i både människo- och djurkroppar, syran minskar utsöndringen av serotonin i musklerna (vilket gör att kroppen inte känner av tröttheten), och reglerar muskelsammandragningarna i kroppen.

Energidryck?
1. Frank's
2. Redbull
3. Energydrink
4. Powesrking
5. Monster
6. Spike
7. Burn
8. Shark
9. Mad Croc
10. Rockstar
11. Mixxed Up

Energidryck?
1.Anderssons 5.2 (glasflaska)33cl
2.Red Bull
3.carlsberg (glasflaska)33cl
4.RedBull
5.Redbull
6.PowerKing
.
.
.
.
.
.
.
100. Monster

Energidryck?
burn är asgod om den är kall.. men sen ligger fan Redbull och monster på delad 2a plats om dom är kalla som fan!

varm monster = blä

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp