Engelberg 09/10

Engelberg 09/10
Jag ska dit vecka 9 och undrar om parken är bra? vad har dom för rails, boxar och hopp?
mvh: dogge

Senast ändrad:
Engelberg 09/10
tjena mates jag har ett boende ihop med en kille i engelberg men tänkte dra vidare till st anton då behöver jag ngn som tar min plats. Bra boende på bellevue för 550 frang i månaden typ 3500-3400 svenska i månaden sjukt bra pris här i engelberg så hör av er om ni är sugna...CIAO MVH Bob

Engelberg 09/10
The-Man sa:
Gjort 3 säsonger där men varit där och åkt i 8 säsonger så nog har jag koll.

Svenskarna kallades Swedepack ett bra tag. Och gör det fortfarande. Svenskar har väl för det mesta dåligt rykte på alporter. Framför allt när det gäller en del festande och lavinsäkerhet med mera...
Dude, du är negativ. Svenska hade dåligt rykte för 15 år sedan. Gör man sig ett eget rykte så ska det nog gå bra. Boende löser sig alltig med lite posivit inställning och ödmjuk attityd. Jobb handlar om att vara social. pz

Engelberg 09/10
OskarHolmblad sa:
Nå, inga konstigheter här inte. Vilka ska till Engelberg 09/10, hur länge stannar ni, vad ska ni jobba med (om ni ska det...) osv. Allt är relevant!

Jag ska till Engelberg, kommer jobba på Ski Lodge Engelberg och stannar till april någon gång tror jag. Jag åker skidor, hårda långa och styva sådana och jag kommer absolut inte att åka park. Har som ambition att filma lite detta året, kanske till och med klippa ihop en rulle till FVA med Big Mountain åkning.

Men nog om mig, vilka fler ska dit?
Låter nice som fan ju! Jag är sjukt sugen jag med!
Hänger med mina lagg på en strand i mexico, lite malplacé. Men nice!
Men om ngn kan tipsa om ett jobb, boende. Är kock, waiter, bartender,
så kan jag bidra med lite freeride telis till din Big mountainrulle, my pleasure!
Jobbar du med robban och josef från halmstad på ski logde?
peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp