Engelska freeride, hjälp till med utvecklingen!

jeppenator

Aktiv medlem
Okey! jag antar att det inte bara är jag som sett att freeride även översatts till en engelsk version som kommer lanseras internationellt? adressen är www.freeride.co.uk

Dom har ju börjat och gjort ett grymt jobb såhär långt med alla nyheter och filmer.. som vi här på svenska sidan inte ens fått ta del av!

Hur som helst, tycket att det är lite låg aktivitet på de engelska forumen, kan ju vara för att det är nystartat och dom som inte är så vana freeride användare helt enkelt int evågar eller vet hur man gör för att skriva i forumen!!

Men eftersom att alla här även är medlemmar där (samma login som här alltså) så kan vi väl hjälpas åt och posta några inlägg så att det drar igång lite snack även i den internationella biten av forumen? inte bara i svenska så som det ser ut idag?

För är det så att internationella freeride börjar rulla på bra.. så kommer det såklart bidra till att vi får det bättre här på svenska sajten och den kommer kunna utvecklas ännu mera!!
Så nått inlägg här och där från egen sida för att hjälpa freeride att utvecklas kan väl inte vara för mycket begärt?
Ser det själv som en mycket bättre och billigare prestation än som sagts tidigare med bidrag i form av pengar och mera reklam! vad tycker ni? är det inte värt att lägga nått inlägg i dom engelska forumen då och då för att få mera freeride? :D

jag ska iallfall försöka snygga till min egen engelska och dra iväg några inlägg då och då för att hjälpa freeride att växa! och det tycker jag ni andra också skulle kunna göra! :D

www.freeride.co.uk är adressen! in och kolla runt lite om inte annat och ge lite feedback på sajten!

Bra initativ av freeride att göra nått åt den internationella skidscenen! finns väl några olika forum så son newschoolers och freeskiers.. men nu om freeride.co.uk börjar rulla på så kan dom ha fått en konkurent!

vi ses på engelska sidan ;)
peace
/jeppe

Oj, oj, oj! detta kan bli... kul? Alla våra kära yngre medlemmar ska börja skriva på utrikiska =)

haha kan väll posta lite för sakens skull.. :)

japp^ de va jag som drog igång en ot tråd hos engelsmännen :)

mhmm... utvecklingen går nog enormt framåt där, nu när du expleoterat den för alla "thugz"!

det är ju lugnt, min ot-trad som gjordes för 2 ar sedan är ju fortfarande kvar pa senaste dygnet^^ pössokram pöjkar

Ni får väl inte glömma kinesiska freeride. Måste väl finnas några här som talar kinesiska?

Nu börjar det ta fart på engelska forumet. Tack för det!!!

Håll ögonen på den engelska sidan, det kommer att komma mycket filmer och reportage som inte kommer finnas på den svenska....

Tillbaka
Topp