Ensam snubbe söker boende

EnjoyAre

Ny medlem
Tjo alla skidfantaster!

Jag ska upp och köra taxi i år och kommer upp någon gång kring jul/nyår.
Problemet är att jag inte har något boende. Så om det är någon som vill ha billigare hyra och samtidigt ha någon skön lirare i sitt boende som inte kommer vara där så ofta eftersom jag kommer jobba kvällar och helger samt åka skidor på dagarna.... Så SNÄLLLLAA Hojta till.... Kan sova i en byrå om det är så. Om jag inte finner något så kommer ni se lappar på ica, på torget, på alla liftstolar i hela systemet. Även på det riktiga systemet, ja precis överallt... För upp ska jag så är det bara

HOPPAS NÅGON KAN HJÄLPA...

PEACE

Senast ändrad:
håller på med mitt taxilegg och det är klart i dec. Dom jag har pratat med vill att jag har det innan jag söker, vilket är självklart. Men dom har sagt att dom vill ha med mig i teamet, så nu är det bara boendet som är viktigt.

Detta grejar vi linder...

Tja wolwerin!!! Det gäller väl båda, först och främst för hela säsongen, men väldigt gärna till en början, tills jag som sagt hittar något permanent.. Kan du hjälpa på någe vis???

Tjo om du behöver hjälp med boende under dom två första veckorna i december kan jag kanske anordna detta skriv i min gästbok för mer information

Tillbaka
Topp