Erat favoritmärke!

SverigeTomten

Ny medlem
Erat favoritmärke!
Jo, jag satte idag och funderade vad skid och snowboardfolket tycker vilka märken är helt enkelt de bästa?
Nu undrar jag bara vad ni tycker, gennerellt sett inom plagg och skidutrustning.
Så ni får skriva vilka märken ni vill, stora som små.

Själv så tycker jag att dessa tre märken är klart de bästa:

1 Extrem
2 Smith
3 Salomon

Senast ändrad:
Erat favoritmärke!
Beror på, Om det är skid märke tror jag Head.
Man annars är det Emerica, grymma saker som håller att skata med!

Erat favoritmärke!
1.Armada
2.Saga

hyfsat onödig tråd, men kul ändå. men märkena kommer ju med nya prylar hela tiden så man ändrar ju sina åsikter.

Senast ändrad:
Erat favoritmärke!
Varför bry sig? Varumärkena är ju i 90% av fallen bara namn som klistras på plaggen/laggen/whatever innan de rullar ut i butik. I själva verket kommer alla grejjerna från samma företag.

Ta de två största skidmärkena; salomon och atomic. Två stora konkurrenter som slåss om att vara störst och bäst. Men deras produkter kommer från samma fabriker och är samma grejjer. Företagen är i själva verket samma företag... Detsamma gäller många andra skidföretag.

Varumärken som tilltalar mig mer är de med innovativa prudukter som är överlägsna vad gäller prestanda och teknik. Vad det sen heter eller vad det har för "attityd" skiter jag fullständigt i...

Senast ändrad:
Erat favoritmärke!
Nojlas sa:
Varför bry sig? Varumärkena är ju i 90% av fallen bara namn som klistras på plaggen/laggen/whatever innan de rullar ut i butik. I själva verket kommer alla grejjerna från samma företag.

Ta de två största skidmärkena; salomon och atomic. Två stora konkurrenter som slåss om att vara störst och bäst. Men deras produkter kommer från samma fabriker och är samma grejjer. Företagen är i själva verket samma företag... Detsamma gäller många andra skidföretag.

Varumärken som tilltalar mig mer är de med innovativa prudukter som är överlägsna vad gäller prestanda och teknik. Vad det sen heter eller vad det har för "attityd" skiter jag fullständigt i...
men alla har ju sin favorit, eller hur?

Tillbaka
Topp