Erfarenheter Stryn?

Dundret0970

Aktiv medlem
Erfarenheter Stryn?
Jag och några polare fudnerar på att dra en trip till stryn i sommar,
å jag undrar alltså vad ni här på freeride kan berätta om stället?

Peeeace.

Senast ändrad:
Erfarenheter Stryn?
Jag är också pepp på Stryn i sommar, så vore roligt att höra!
Om det inte vore så långt ner i Norge bara...

Erfarenheter Stryn?
Blir både Stryn och fonna.

Som jag fattat det är Fonna bäst i slutet av juni, alltså början av deras sesong.
men jag vet inte när Stryn brukar Toppa sin Park, Någon som vet?

Erfarenheter Stryn?
Joller sa:
Blir både Stryn och fonna.

Som jag fattat det är Fonna bäst i slutet av juni, alltså början av deras sesong.
men jag vet inte när Stryn brukar Toppa sin Park, Någon som vet?
"Parken brukar inte börja byggas på allvar förrän ett par veckor in i juni" - Citerat ur senaste upplagan av Åka Skidor.

Så parken i Stryn är väl som bäst i mitten/slutet av juni.

Senast ändrad:
Erfarenheter Stryn?
aron_ostman sa:
vad är bättre.. stryn eller folgefonna?
i Åka Skidor står det att Fonna har grym park men ingen speciell pist/bc skiing, men att Stryn har allt, dvs grym park och grym pist/bc skiing.

så ifall du vill åka park tycker jag att du ska dra till Stryn.

Senast ändrad:
Erfarenheter Stryn?
Stryn är ganska så bra :D Folven går att bo på men inte under "stora" helger.

Skidåkningen är sjukt bra speccielt om man åker park.

Fa dit !

Erfarenheter Stryn?
J-rockner sa:
Stryn är ganska så bra :D Folven går att bo på men inte under "stora" helger.

Skidåkningen är sjukt bra speccielt om man åker park.

Fa dit !
haha röckner vet inte om man kan lita på dig direkt, dur är ju känd för att...ja vad är du känd för egentligen? haha skojjar bara lite, men din åsikt visste jag redan också, men bra för dom andra

Peeace.

Erfarenheter Stryn?
Kinkad sa:
aron_ostman sa:
i Åka Skidor står det att Fonna har grym park men ingen speciell pist/bc skiing, men att Stryn har allt, dvs grym park och grym pist/bc skiing.

aa jag läste oxå åka skidor verkar fett najzz asså. 8 meter snö vid parkeringen. Riktigt najzz med lite avkoppling från fotbollen på sommaren

Erfarenheter Stryn?
Kinkad sa:
aron_ostman sa:

Nja att säga att stryn har grym pist är väl lite att ta i. De har ca 2 pister, och när jag var där så var det flera träningsgrupper där som nötte käpp hela dagarna i en av pisterna. Offpisten kring liftarna är väldigt lättåkt. Inte så brant men kan ändå vara rolig.

Erfarenheter Stryn?
E_Rockner sa:
Kinkad sa:
aron_ostman sa:

Nja att säga att stryn har grym pist är väl lite att ta i. De har ca 2 pister, och när jag var där så var det flera träningsgrupper där som nötte käpp hela dagarna i en av pisterna. Offpisten kring liftarna är väldigt lättåkt. Inte så brant men kan ändå vara rolig.
däremot den andra röckner ska man lita på ;)

Erfarenheter Stryn?
Aspebo sa:
E_Rockner sa:
Kinkad sa:

haha, alltid :D

Erfarenheter Stryn?
E_Rockner sa:
Aspebo sa:
E_Rockner sa:
haha, alltid :D
haha aa, men hur är parken i stryn då eric?

Tillbaka
Topp