Erkänd..

Erkänd..
Instämmer detta är vår absoluta kajplats i IT-etern. Man undrar ju lite finns dom här killarna på riktigt eller är det bara på skoj o datoranimationer. Man lär väl bli varse under vintern.

Erkänd..
Instämmer detta är vår absoluta kajplats i IT-etern. Man undrar ju lite finns dom här killarna på riktigt eller är det bara på skoj o datoranimationer. Man lär väl bli varse under vintern.

Erkänd..
Joru! Kan du hoppa upp sätta dig på! Klart att vi existerar(kanske inte riktigt i den formen (av attityd???) som ni tror). Likt en tasmansk pungdjävul kommer jag och mina vänner dyka upp när ni minst anar det. Skillnaden mellan oss & pungdjävulen är att vi inte är här för att göra Åre surare än det redan är. Vi kommer att smyga in med kaustik sodan i högsta hugg för att få ett neutralt Åre...

Erkänd..
Tisses och Smurfens enorma framgångar här på Freeride verkar ha inspirerat ännu ett gäng att ge sig in i leken om Åres uteliv: http://www.arezone.nu

(För övrigt anser även jag att Chamonix borde brännas fortare än man hinner säga fylltratt samt att all sprit i byn skall tillfalla mig!!!)

Erkänd..
Verkar inte vara lika eldfängt som Chamonix men men. Har inte riktigt greppat vad ni har emot denna dal, förutom de franska tanterna som försöker paja ens lagg i liftkön, att det bor fler svenskar än fransmän där, de grisrosa overrallerna, galna fransmän som tycker illa om än för ens kompis gör dumma saker & ett trafikliv som måste vara släkt med Korfus...

Tror jag börjar förstå... men ni måste ändå hålla med om att Italienarna med neonfärgade kläder och konstiga fartredskap är lite kult. Monoskis som är lika smala som en skida(!), ändå rätt chefigt...

//vit ryss för att släcka branden i Åre..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp