Ersättare för Pocket Rocket

bajzman

Ny medlem
Hallå!

Provade ett par salomon pocket rocket för ett tag sen och blev helsåld. Är 2meter lång och väger 105 kilo, men ändå räckte ett par 185 cm rätt bra till.

Nu när jag tänkte ta och köpa mig ett par egna så finns de ju inte längre... :-( Vilka skidor har tagit deras plats, och är de något att ha? Fanns Pocket Rocket längre än 185?!

Någon som har nåt bra tips?!

Akte själv pa pocket rocket halv förra säsongen innan jag köpte ett par AK Made´n, ett köp jag verkligen inte angrar.. Gar som tag i pisten och man kan verkligen pressa i svängarna tack vare att de är mjuka flyger de se studsbollar ur svängarna. Sköna, jibbiga och funkar saklart utmärkt i pudert ocksa.. Satts pa ett par sanna istället är mitt tips...

Dave_Spruce sa:
Akte själv pa pocket rocket halv förra säsongen innan jag köpte ett par AK Made´n, ett köp jag verkligen inte angrar.. Gar som tag i pisten och man kan verkligen pressa i svängarna tack vare att de är mjuka flyger de se studsbollar ur svängarna. Sköna, jibbiga och funkar saklart utmärkt i pudert ocksa.. Satts pa ett par sanna istället är mitt tips...
Fan Dave åkte du skidor förra året ;) Tack för senast. Hade du kul??

Hasse sa:
Dave_Spruce sa:
Fan Dave åkte du skidor förra året ;) Tack för senast. Hade du kul??
Ja akte faktiskt en del, trots att jag hade en nota pa 1400 euro i baren, hehe... Ja jag hade sköj, sag nog bara dig typ 5 min kanske.. räckte bra det;) Same place and time next year:)

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp