Pelle-Puder Ny medlem 2003-03-16 Evan Raps #1 Är det någon som vet vilka skidor Evan Raps använder i Ski Movie 1?
Lima-ko Aktiv medlem 2003-03-16 Evan Raps #2 Det finns 3 Ski movie, menar du den senaste, 3:an eller?
Lima-ko Aktiv medlem 2003-03-16 Evan Raps #4 Jaha, ettan. Den har jag inte sett men jag antar att han körde för Ross då också, så antingen Pow air pro årsmodell 02 eller 01.
Jaha, ettan. Den har jag inte sett men jag antar att han körde för Ross då också, så antingen Pow air pro årsmodell 02 eller 01.
FreddaJ Medlem 2003-03-16 Evan Raps #6 Han kör väl på Rossignol Pow Air ´01 har jag för mig. Har ett par likadana så jag kan inte ha sett fel.....
Han kör väl på Rossignol Pow Air ´01 har jag för mig. Har ett par likadana så jag kan inte ha sett fel.....
Lima-ko Aktiv medlem 2003-03-16 Evan Raps #7 Han kanske ändrade det efter att jag hade frågat vilken Ski movie han syftade på, ja, så kan det ju vara.
Han kanske ändrade det efter att jag hade frågat vilken Ski movie han syftade på, ja, så kan det ju vara.