Events?

1337Brownbear

Ny medlem
Events?
Tjena

Undara om det finns någon som vet om det finns någon samåkande typ "ekmanbuss" påväg mot alperna osv. Isånafall kan ni väl tipsa om det. Det behöver inte vara inom en snar framtid men typ till säsongen börjar igen...
 
Events?
Events är rubriken. Menar du "events" som vanliga klassiska skidresor eller skidtävlingar och mer privata "get-togethers"?
Väldigt otydlig fråga enligt mig. En bra ställd fråga brukar få tydliga svar.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp