extrem ak 4

extrem ak 4
tjena..

jag undrar om nån har testat denna skida (modell 2005) och vad tyckte ni om den?

eller har ni nått annat tips på twintips runt 3000-4000kr

vilken är bättre ak4 eller fujative?

extrem ak 4
Såhär skrev en kille som jobbar på extrem fabriken som jag frågade:

AK4:orna finns i 3 längder,varav dom 2 längsta 173/182:orna innehåller kolfiber. Det stadgar upp skidan vad gäller vridstyvhet och isgrepp.Därför passar dom bättre än 163:orna att bränna på fort i pisten med.
Vi har just nu haft fabriksförsäljning i Åre,där har vi satt ned priset till 3800:- för 173/182 & 2000:- för 63:orna.
Vi kommer även köra fabriksförsäljning i påsk.

extrem ak 4
Salomon 1080 är riktigt fina. 6000 kr på dom flesta affärerna men brukar gå att få för 5000 kr..

extrem ak 4
mitt första par skidor på typ 10 år, men jag har då ruggist skoj med dom (182). Har som sagt inte så mycket att jämföra med men för mig funkar dom kanon. Däremot stör jag mig på att kanterna och ytan (klarlacken) tar välldigt mycket stryk och skrapas upp av den andre skidan stålkanter, har inte sett andra skidor som ser lika dana ut men å andra sidan stör det inte åkningen det minsta och ak4 ska ju se lite slitna ut :)

tog en changsning och köpte mina utan att veta vad det var för nått för att jag fick bra pris på dom, men jag har då inte ångrat mig.!

//ah

extrem ak 4
jag funderar också på ak4:or är dom bra till offpist och park...?

ps: hoppar ganska stora hopp..... ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp