Extrems nya skidor !

• Trådstartare Trådstartare el_maco
  • Start datum Start datum
E

el_maco

Guest
Extrems nya skidor !
Fy fan va snygga Extrems nya skdior är såg precis bilderna och blev helt ifrån mig. dessvärre åker jag inte skidor men ändå man kanske ska testa dom och se om dom är roliga och åka med 1 Någon som funderar på att köpa dom ? det gör jag iaf !

Extrems nya skidor !
Båda var ju skitsnygga...speciellt BIG BLOCK!!
fint med tjejen längst bak=)

Extrems nya skidor !
Håller helt med! Riktigt snygga! När Extrem startade med skidor var dom skit snygga men sedan tycker jag det gick lite utför med designen. Tycker att årets modeller är sådär. Dock kör jag på årets modell av Freefall och tänkte försöka knäcka dom i påsk och reklamera så att man kanske kan få ett par nya BIG block till nästa år.
Annars är det bara å ta ett par nya på abis!

Henrik

Extrems nya skidor !
nå d var väl rätt så ok. skulle kanske köpa dom om dom fanns i lit kortare längder. fast dom blir ju grymt snygga om man jämför med vissa salomons skidor (ibland undrar ja om nån designer på salomon har varit askalas å kräkts på designbordet medans han lr hon ritade skidorna.)

Extrems nya skidor !
Håller med om Salomons skidor, men hur fan är det inte ställt med designen på plank från dom Dusk talande länderna. Illgröna G4´ror, dom har ju nollkoll. Fluoro alla åttital, så fula att man kan spy på dom. Synd på fina skidor.

Extrems nya skidor !
Håller med fullt. Extrem gör de absolut snyggaste skidorna. Man kan ju hoppas att dom är lika bra som salomons också, isåfall blir det fullträff.

Extrems nya skidor !
Jomen visst ar de snygga. Tyvarr har de Extrem modeller jag provat tidigare inte varit speciellt bra att aka pa. Paminde mest om mina forsta Fischer Red Master som jag brot av pa 70-talet.

For ovrigt gar Fluor gront perfekt ihop med gult har jag noterat. Detta efter att ha monterat ett par Fritschi Freeride pa mina 198 G41. Dess sitter nu pa taket till en Chevrolet Suburban 4*4 for att aka upp till Lake Tahoe. 4-5 meter sno och 0.5 meter puder sedan igar. Sa det sa!!

Dr. D-X

Alltid bast dar jag ar.

Tillbaka
Topp