Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var som fan! Nu känner jag mig bra dum...E-Rockner sa:https://www.freeride.se/calendar/
haha :DOskarHolmblad sa:Det var som fan! Nu känner jag mig bra dum...E-Rockner sa:https://www.freeride.se/calendar/
Har ni fixat någon hemsida nu då?Glommers sa:Hej!
Det blir tävling i år igen i Hemavan/Kobåset. "Ride the Cow" går av stapeln 22-23/4. Mer info och hemsida kommer inom kort.
/Johan
ja har ni fixat någon hemsida?Glommers sa:Hej!
Det blir tävling i år igen i Hemavan/Kobåset. "Ride the Cow" går av stapeln 22-23/4. Mer info och hemsida kommer inom kort.
/Johan
Synd att 22/4 är en onsdagGlommers sa:Halloj!
Vi har skickat in information till Kalendern, men det har inte kommit upp något ännu.
Den information som kommer där är följande:
22-23/4 "Ride the Cow" friåkningstävling i Kobåset Hemavan. 23/4 är reservdag.
Klasser Alpint/Telemark, Snowboard Dam/Herr. Deltagare under 18 år med målsmans tillåtelse.
Pris 180:-
Utrustning: Hjälm, Ryggskydd, Tranceiver
Tävlingen sker med Aktiv Ungdom Hemavan som arrangör.
Anmälan sker via mail till: RideTheCow@gmail.com
Mvh Johan och Bosse
Ja jobbigt att alla ska ha tranceivers för det är ju dyrt. men ändå nödvändigt.J-rockner sa:Håller med k1wi. Jag och en till var skittaggade för att va med i denna tävling. Sen ser vi att den är mitt under en skolvecka. Kändes riktigt tungt att se det!
Plus att man måste ha tranciver men det är ju rätt bra att ha om det händer något. Fast dom är dyra för fattigt folk som mig!
Det dummaste jag någonsin har hört!K1wi sa:Ja jobbigt att alla ska ha tranceivers.J-rockner sa:Håller med k1wi. Jag och en till var skittaggade för att va med i denna tävling. Sen ser vi att den är mitt under en skolvecka. Kändes riktigt tungt att se det!
Plus att man måste ha tranciver men det är ju rätt bra att ha om det händer något. Fast dom är dyra för fattigt folk som mig!
"Rätt bra att ha om det händer något." Ja förfan jag är ingen idiot som inte fattar något. Vet innebörden att åka offpist. Gud förbannat.Utter sa:Det dummaste jag någonsin har hört!J-rockner sa:Plus att man måste ha tranciver men det är ju rätt bra att ha om det händer något. Fast dom är dyra för fattigt folk som mig!
Ska du åka utanför pisten så ska du ha en transceiver, sond och spade med dig, ingen diskussion. Annars ska du hålla dig i pisten.