Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är rätt van att tura kortare turen (under 3 timmar) med tung utrustning. Turade förra året med squads+vanliga pjuck+scratch 140ti+trekkers. rossi/look rimmar as illa med trekkers för övrigt. Det stavas play i tådelen.FF sa:Varför vore det idiotiskt? Det handlar bara om du tycker det är värt vikten. Tycker du det - klart det är värt det. Vet inte vad dom väger - gissningsvis 4,5-5kg paret? Ett kilo hit eller dit när man ändå släpar runt på såpass tunga skidor och jag antar du har vanliga pjäxor osv... Klart det blir tungt, men vafasen.
Jag ska fixa extra höga hälhöjare så att du kan ta dig ner från din höga häst ;-)Glisseur sa:Men då inkluderar dom lite högre hälhöjare antar jag? Jag menar, man vill ju inte sacka efter på vägen upp bara för att utrustningen inte håller måttet!MikeMike sa:Samma pris som i sverige!
Small såklart, mindre viktClutch sa:Tänkte skaffa mig Duken. Mina pjäxsulor är 315 mm. Ska jag då skaffa small upp till 320 mm eller large för 305 mm och längre? Finns det någon för-/nackdel med small/large?
/Magnus
Menar du att tådelen också kan förskjutas i längsled på skidan för att få bootcenter i rätt position, eller?Hasse sa:Det kan du göra men pjäxans mitt flyttas så klart men den är reglerbar i vilket fall så.
//H