fång rem?

fång rem?
tshirt!
En ok rem brukar finnas på Stadium, Warp med telefonsladd/wire. Är inte bäst, men ganska ok. 99kr brukar den kosta!

fång rem?
får be om ursäkt för att jag snodde tråden. skapade en egen efter inlägget. Personligen så förespråkar jag fångrem har sett en kille som tappat sin bräda när han gav up i en svart pist. Brädan fick bra fart och försvann in skogen. Tur att ingen stod i vägen eller åkte in i den.

Senast ändrad:
fång rem?
Använd fångrem så blir ingen lift gubbe arg.
Men däremot tycker jag att det är lite onödigt att skidshoperna tar överpris för en liten bit snöre :/

fång rem?
lgrstdt sa:
Att inte ha fångrem bara för att man inte tror att man kommer att tappa sin bräda är ungefär som att ge fan i att använda bilbältet för att man inte tror att man kommer krocka. Utan fångrem på snowboard får man inte åka så varför inte bara använda den istället för att trotsa? Den dag du tappar din bräda och den försvinner ner för berget för att du inte har en fångrem kommer du ångra att du inte använde den där "onödiga" fångremmen.

Är det fortfarande svårt att förstå varför fångremmen existerar är det bara att be en vän ställa sig en bit upp i en backe och sedan släppa ner en bräda och låta den komma i full fart och träffa rakt över benen :)
Ska vi inte bara slå varandra tills vi börjar blöda istället?

fång rem?
Jag använder alltid fångrem och utan den hade jag fått köpa en ny bräda + bindningar när jag gick med den i italien och tappa den. Då var jag glad jag hade den. Och varför är den så i vägen? Kanske är det med en jacka som når ner ända till fötterna men.... a

fång rem?
tshirt sa:
Själv har jag vart och köpt bräda idag ( Min första ). Vad köper man för fångrem ? Vill nog helst ha något elastiskt som drar ihop sig så att den inte är i vägen men ändå är hyffsad lång om man skulle vilja bära brädan. Har ni något bra tips ?

// T-Shirt
haha när T-shirt skrev elastiskt så läste jag fel så det blev elektriskt. Tänkte shiiet killen ska kosta på sin rem asså ^^

Tillbaka
Topp