Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Brönt är snyggt ja. Även Blöd.Lee-nus sa:jag har hört att brönt ska vara snyggt till. ja, du läste rätt, brönt.
För det är viktigare att alla andra tycker det är snyggt än att jag själv tycker det är snyggt. Det är väl så de tänker skulle jag trooffpistnallen sa:GULT=)
btw VARÖFR GÖR ALLA SÅNAHÄR TRÅDAR DÄR DOM FRÅGAR VAD ANDRA TYCKER DOM SKA KÖPA !!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????
Menar du Gangster eller Gangsta?R-R sa:köp en svart så blire riktigt emo! emo är den nya stilen istället för gangsta! börja gärna skära dig lite i armarna så blir de riktigt koolt!
onT: Gangster suit-jackan kanske?
rosa och rött? hur tänkte du nu?Railson sa:Till röda breller är de fett snyggt mew
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd
Sen så finns de ju mer så klart, men dom e grymma
antar han menar gangsta, för gangster finns ju i massa färger. . .StarcK sa:Menar du Gangster eller Gangsta?R-R sa:köp en svart så blire riktigt emo! emo är den nya stilen istället för gangsta! börja gärna skära dig lite i armarna så blir de riktigt koolt!
onT: Gangster suit-jackan kanske?
Så du sa just att rött och rosa är fult?!??!?!?!?!??!?!?!wire sa:rosa och rött? hur tänkte du nu?Railson sa:Till röda breller är de fett snyggt mew
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd
själv tycker jag nästan bara att blått passar till rött.. röd är en jobbig färg, den sticker i ögonen
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=53231Gudrunnator sa:Kanske dags att skapa en officiell vilka-färger-matchar-tråd för alla som inte har någon egen vilja.
Allvarligt, bestäm själv, ta någon färg DU tycker är snygg.
Haha, tänkte också på den. :D Grejen är väl den att folk är för lata för att kolla runt och söka, så även om man hade klistrat tio såna trådar så hade folk fortfarande skapat egna.Setermaan sa:https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=53231Gudrunnator sa:Kanske dags att skapa en officiell vilka-färger-matchar-tråd för alla som inte har någon egen vilja.
Mm, sånt borde modereras mycket hårdare. Sen kan man ju undra hur svårt det kan vara att ha en egen åsikt, men det är ju en annan femma...maxter sa:Haha, tänkte också på den. :D Grejen är väl den att folk är för lata för att kolla runt och söka, så även om man hade klistrat tio såna trådar så hade folk fortfarande skapat egna.Setermaan sa:https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=53231Gudrunnator sa:Kanske dags att skapa en officiell vilka-färger-matchar-tråd för alla som inte har någon egen vilja.
hahaha ofta att det inte finns några färger som skär sig!!!'':p XDXDRailson sa:Så du sa just att rött och rosa är fult?!??!?!?!?!??!?!?!wire sa:rosa och rött? hur tänkte du nu?Railson sa:Till röda breller är de fett snyggt mew
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd
själv tycker jag nästan bara att blått passar till rött.. röd är en jobbig färg, den sticker i ögonen
Okej från och med nu, DET FINNS INGA FÄRGER SOM SKÄR SIG, nästan ALLT e as cleant tsm!!
Alla färger som är lika varandra är ju dom cleanaste tsm! t. ex, haru någon sätt nogot snyggare en rött och orange?!
nää precis, tänkte väl de.