färg på jacka som passar till röda brallor

anhe

Ny medlem
Behöver en ny jacka som passar till mina röda session brallor, några färgtips? .. Tacksam för svar :D

Senast ändrad:
Kanske dags att skapa en officiell vilka-färger-matchar-tråd för alla som inte har någon egen vilja.

Allvarligt, bestäm själv, ta någon färg DU tycker är snygg.

Tycker du ska ta en mintgrön eller gul eller blå eller lila eller kanske en svart eller en randig blå/vit eller en prickig grön/gul elller möjligtvis en flammig batik åt de lite lila/grön/orange-hållet... Men å andra sidan va vet jag... Kanske en hel overall hade funkat annars, så slipper man fundera på färgen på jackan.

Står att läsa i forumet:

Skapa ny tråd

* Tillför inlägget något till Freerides forum?
Har du åsikter? Bygg upp din åsikt med argument.
Har du frågor? Tänk på att inkludera så mycket fakta så att andra besökare kan ge dig ett korrekt svar.
* Har ämnet tagits upp tidigare?
Chansen att din fråga redan är besvarad är stor. Om ämnet har varit uppe tidigare är det alltid bättre att fortsätta diskussionen där. Använd därför alltid sökfunktionen.

Senast ändrad:
GULT=)

btw VARÖFR GÖR ALLA SÅNAHÄR TRÅDAR DÄR DOM FRÅGAR VAD ANDRA TYCKER DOM SKA KÖPA !!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????

Till röda breller är de fett snyggt mew
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd

Sen så finns de ju mer så klart, men dom e grymma

offpistnallen sa:
GULT=)

btw VARÖFR GÖR ALLA SÅNAHÄR TRÅDAR DÄR DOM FRÅGAR VAD ANDRA TYCKER DOM SKA KÖPA !!!!!!!!!!!!!??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????
För det är viktigare att alla andra tycker det är snyggt än att jag själv tycker det är snyggt. Det är väl så de tänker skulle jag tro

Senast ändrad:
köp en svart så blire riktigt emo! emo är den nya stilen istället för gangsta! börja gärna skära dig lite i armarna så blir de riktigt koolt!

onT: Gangster suit-jackan kanske?

R-R sa:
köp en svart så blire riktigt emo! emo är den nya stilen istället för gangsta! börja gärna skära dig lite i armarna så blir de riktigt koolt!

onT: Gangster suit-jackan kanske?
Menar du Gangster eller Gangsta?

Railson sa:
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd

rosa och rött? hur tänkte du nu?

själv tycker jag nästan bara att blått passar till rött.. röd är en jobbig färg, den sticker i ögonen

jag har inte röda brallor, dock röd analogjacka och till dom kör jag gula (nitro) brallor.
det passar sig ihop, så kör på gul jacka till dina röda bralls!

wire sa:
Railson sa:
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd

själv tycker jag nästan bara att blått passar till rött.. röd är en jobbig färg, den sticker i ögonen
Så du sa just att rött och rosa är fult?!??!?!?!?!??!?!?!
Okej från och med nu, DET FINNS INGA FÄRGER SOM SKÄR SIG, nästan ALLT e as cleant tsm!!
Alla färger som är lika varandra är ju dom cleanaste tsm! t. ex, haru någon sätt nogot snyggare en rött och orange?!
nää precis, tänkte väl de.

en annan nyans av röd!!! det bkir zupersnyggt

Setermaan sa:
Gudrunnator sa:
Kanske dags att skapa en officiell vilka-färger-matchar-tråd för alla som inte har någon egen vilja.

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=53231
Haha, tänkte också på den. :D Grejen är väl den att folk är för lata för att kolla runt och söka, så även om man hade klistrat tio såna trådar så hade folk fortfarande skapat egna.

gå till erikshjälpen, där finns det massor av olika jackor i olika färger.
Något passar säkert perfekt till dina coola röda session brallor.

maxter sa:
Setermaan sa:
Gudrunnator sa:

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=53231
Haha, tänkte också på den. :D Grejen är väl den att folk är för lata för att kolla runt och söka, så även om man hade klistrat tio såna trådar så hade folk fortfarande skapat egna.
Mm, sånt borde modereras mycket hårdare. Sen kan man ju undra hur svårt det kan vara att ha en egen åsikt, men det är ju en annan femma...

Railson sa:
wire sa:
Railson sa:
Turkost/Blå
Orange
Rosa
Lila
Vit
Röd

Så du sa just att rött och rosa är fult?!??!?!?!?!??!?!?!
Okej från och med nu, DET FINNS INGA FÄRGER SOM SKÄR SIG, nästan ALLT e as cleant tsm!!
Alla färger som är lika varandra är ju dom cleanaste tsm! t. ex, haru någon sätt nogot snyggare en rött och orange?!
nää precis, tänkte väl de.
hahaha ofta att det inte finns några färger som skär sig!!!'':p XDXD
rött och rosa kommer ju skära sig så det svider i ögonen.....

Undrar varför sånt här kommer upp egentligen, om man inte kan se själv vad som matchar så finns det jätte mycket kunnigt folk i butiker. Är man ändå osäker ta en svart.
Men mitt tips gå på affär och titta och fråga.

Tillbaka
Topp