färg på saga byxor hjälp fort
tja jag har bestält en saga jacka http://shop.sagaouterwear.com/collections/outerwear/products/anomie-10-11-yle-gold-coast-jacket vad ska jag ha för färg på brallor hjälp fort!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tack jeppenator det blir nog svarta btw när kommer anmälan till snowcamp ut sjukt stokedjeppenator sa:Nått mörkt. typ svart?
Svart + gul = Wu TANG! och eftersom henke rockar mycket wutang så borde det gå hem!
Kommer att droppa om några veckor, drar ut lite på det! Kul att du är peppad! All info finns som vanligt på www.snowcamp.seLUKEZ sa:tack jeppenator det blir nog svarta btw när kommer anmälan till snowcamp ut sjukt stokedjeppenator sa:Nått mörkt. typ svart?
Svart + gul = Wu TANG! och eftersom henke rockar mycket wutang så borde det gå hem!
woho!jeppenator sa:Kommer att droppa om några veckor, drar ut lite på det! Kul att du är peppad! All info finns som vanligt på www.snowcamp.seLUKEZ sa:tack jeppenator det blir nog svarta btw när kommer anmälan till snowcamp ut sjukt stokedjeppenator sa:Nått mörkt. typ svart?
I år kommer vi även ha färdig railarena och skateramp + street skate prylar uppe! GET STOKED!
det va fan steeze antigen svarta eller rödaFreeStyleKevin sa:själv så köpte jag lobster pantsen med goldcoast rocken : http://www.sagaouterwear.com/wp-content/uploads/2010/12/wiley-rocky-1.jpg
//Kevin
om du skall ha L så finns det inte svarta i storlek:/ och kom ihåg discountcode 40 så får du -40% på alltLUKEZ sa:det va fan steeze antigen svarta eller rödaFreeStyleKevin sa:själv så köpte jag lobster pantsen med goldcoast rocken : http://www.sagaouterwear.com/wp-content/uploads/2010/12/wiley-rocky-1.jpg
//Kevin
ok vad ska jag ta svarta eller rödaFreeStyleKevin sa:om du skall ha L så finns det inte svarta i storlek:/ och kom ihåg discountcode 40 så får du -40% på alltLUKEZ sa:det va fan steeze antigen svarta eller rödaFreeStyleKevin sa:själv så köpte jag lobster pantsen med goldcoast rocken : http://www.sagaouterwear.com/wp-content/uploads/2010/12/wiley-rocky-1.jpg
//Kevin![]()
båda är lika steeze så välj du!LUKEZ sa:ok vad ska jag ta svarta eller rödaFreeStyleKevin sa:om du skall ha L så finns det inte svarta i storlek:/ och kom ihåg discountcode 40 så får du -40% på alltLUKEZ sa:det va fan steeze antigen svarta eller röda![]()
me likeLUKEZ sa:blir nog röda:D
Liila!LUKEZ sa:blir nog röda:D
får se vilken färg jag tar :oVictorEkman sa:Liila!LUKEZ sa:blir nog röda:D
Högkontrast!
snyggt men kanske lite murrigt med grå jackawille61 sa:Tror själv jag köper den gråa jackan med blåa byxor eller vad tkr ni?![]()
skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?
skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?
Jackan var ju gul och turkos nästan blå.LUKEZ sa:skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?
precisI3ea sa:Jackan var ju gul och turkos nästan blå.LUKEZ sa:skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?
Isåfall tycker jag att du ska köpa svarta reabilliga Stadiumbyxor eller leta på freerideannonserna efter passande byxor, där kan du göra ett kap.![]()
+1Lee-nus sa:men snälla, först "saga medium byxor hjälp fort", sedan detta. kan du inte åtminstone använda nån av 2000 befintliga trådar om saga?
kör på rött. hej.
skriv nåt schysst eller skriv inteallsMedlemJapaner sa:+1Lee-nus sa:men snälla, först "saga medium byxor hjälp fort", sedan detta. kan du inte åtminstone använda nån av 2000 befintliga trådar om saga?
kör på rött. hej.
Eller så tar du lite vett till dig och köper inte dessa fula jävla sagakläder.
men har du köpt jackan?LUKEZ sa:skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?
jeppOliwerJakobsson sa:men har du köpt jackan?LUKEZ sa:skiter i det köper några billiga stadium brallor iställetOliwerJakobsson sa:har du redan beställt eller ska du göra?