Färgglada kläder?

Wezi

Medlem
Färgglada kläder?
Jag tänkte bättra på min skidgarderob men en ny jacka och tänkte nu välja en lite färggladare, antingen en grön åt det limegröna hållet eller en turkos. Jag har ett par bruna byxor och ett par röda som jag varierar lite mellan och tror att både limegrönt och turkost skulle passa ganska bra till båda byxorna, men problemet är att jag inte riktigt vet vart man kan hitta nån sån jacka? vilka som gör dom? finns dom att beställa?
Alla tips uppskattas!

Färgglada kläder?
burton kommer med gansak mycket jag tänkte köpa den turkosa ronin jackan. är det nån som vet var man kan hitta färglada jackor med sånt dära dun på luvan

Färgglada kläder?
nån som har nån länk eller liknande till den turkosa roninjackan? hittar den inte.. andra länkar från andra märken fungerar också bra!

Färgglada kläder?
Den här jackan är jävligt sjyst:
product_id245_5.jpg

Färgen heter antifreeze, kolla i affärer som säljer burton så kan dom troligen ta hem om dom inte har inne. Går dock inte att beställa Burton från usa.

Senast ändrad:
Färgglada kläder?
osst sa:
vilken ronin jacka ska du ha då?
den som dann-e skickade en länk på... eller om det finns någon annan schysst jacka som är lite mer limegrön eller nån annan turkos jacka är jag öppen för det med, onödigt att binda sig när man inte helt har bestämt sig..

Färgglada kläder?
patriknorling sa:
burton kommer med gansak mycket jag tänkte köpa den turkosa ronin jackan. är det nån som vet var man kan hitta färglada jackor med sånt dära dun på luvan
Sy på dunet själv (eller be din mamma) aslätt! så gjorde jag, ludd finns att köpa i dom flesta sytillbehörsaffärerna.

Fridens

Färgglada kläder?
www.saga.com

ojojoj , snyggaste du kan få tag i , både limegrön och turkååås

Tillbaka
Topp