Favorit trick? WINTER JAM 07 och 08:King of style

Jons go och idioti när han går o försöker med en kangaroo 1080 med dubble grab. Får inte glöm Dumont som gör allt för publik. HH har gått från o vara en åkare jag inte tyckt om till en av mina favoriter.

Simonski sa:
http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=80069&a=973628&lid=senasteNytt_286062&lpos=rubrik_973628

ca 36min in när peter olenick? ska droppa in så spelas det en låt i bakgrunden vad heter den?

JAG E DESPERAT :P

//Simon
"Pharoahe Monch - Simon says"... men de var nog instrumental dom spelade.
Nu behöver du inte vara desperat längre^^

albin_johansson sa:
simon dumonts frontflip och sammy carlssons 1260 fast landningen va inte så snygg men skit samma
öhh.. sammys 12a var ju den fulaste. harlaut och tj gjorde samma trick sjukt mkt snyggare, sammy grabade ju knappt på sin.

Jaa props till Harlaut förresten, snygga å cleana tricks av honom! landningen söög ju. Där var ju en stor grop med lössnö i den! säkert inte lätt å stå switchlandingar.

fattar fan inte hur harlaut kunde få så lite för sw 12:an? var ju sjukt mycket cleanare/bättre än sammys... också ganska wierd att han fick så pass lite för den klockrena sw.10an höll ju grabben sjukt länge??

alexander aurdals flat 5 bwarrow som sagt! de var utan tvekan tävlingens höjdpunkt! ALDRIG sett en så sjuk grab nånsin!

-||-

för er som inte förstår vad tecknet betyder håller jag med jeppenator här ovan helt klart sjukaste:D:D:D

nån som har klipp på de btw???

Senast ändrad:
neej jag ångrar mig ... oskar scherlins 3a var ju sjuk! helt sickad å wickad aamaagaad

08: Aurdals flat 5a bwarrow, kan inte bli MER eller snyggare tweak på den. Tyvärr är den inget som slår pk's egna dubbel12a i tävlingssammanhang.

Senast ändrad:
Jag gillar ju Jacobs dubbel 12a. PK är grym men jag fattar inte att han fick högre poäng för sin 10a än vad Jacob fick för sin 12a. Är det för att PK åker i tröja och har skidglasögonen innanför hjälmen?

cardon-boyster sa:
Jag gillar ju Jacobs dubbel 12a. PK är grym men jag fattar inte att han fick högre poäng för sin 10a än vad Jacob fick för sin 12a. Är det för att PK åker i tröja och har skidglasögonen innanför hjälmen?
Jag tycker sj att hans 10 var mkt snyggare än Westers 12a. PK ser så sjukt lugn ut i luften samt att han fan stompa skiten ur landningen så jo. PKs var vassare IMHO.

pk's tre finalhopp var helt vrickat snygga.
aurdal's 5 med bwarrow, galen tweak.
och phil casabons cork9'or var riktigt snygga.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp