Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Pharoahe Monch - Simon says"... men de var nog instrumental dom spelade.Simonski sa:http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=80069&a=973628&lid=senasteNytt_286062&lpos=rubrik_973628
ca 36min in när peter olenick? ska droppa in så spelas det en låt i bakgrunden vad heter den?
JAG E DESPERAT :P
//Simon
öhh.. sammys 12a var ju den fulaste. harlaut och tj gjorde samma trick sjukt mkt snyggare, sammy grabade ju knappt på sin.albin_johansson sa:simon dumonts frontflip och sammy carlssons 1260 fast landningen va inte så snygg men skit samma
Helt klart sant, tweakade som en gud!Ohm1e sa:Aleksander Aurdal's Flatspin!
UTAN TVEKAN,
Sjukaste tweaken!
Håller med helt , sjukaste jag sett någonsin, men även pk:s sista hopp... helt sickjeppenator sa:alexander aurdals flat 5 bwarrow som sagt! de var utan tvekan tävlingens höjdpunkt! ALDRIG sett en så sjuk grab nånsin!
Synd bara att det inte var Oscar...pnntus sa:neej jag ångrar mig ... oskar scherlins 3a var ju sjuk! helt sickad å wickad aamaagaad
Synd men det var Oscar...Setermaan sa:Synd bara att det inte var Oscar...pnntus sa:neej jag ångrar mig ... oskar scherlins 3a var ju sjuk! helt sickad å wickad aamaagaad
casabon gjorde iofs ingen sw dspin 9Setermaan sa:Alexader Aurdals Flat 5a och Casabons Sw D spin 9!
Gillade även Jons Hexo.
Jag tycker sj att hans 10 var mkt snyggare än Westers 12a. PK ser så sjukt lugn ut i luften samt att han fan stompa skiten ur landningen så jo. PKs var vassare IMHO.cardon-boyster sa:Jag gillar ju Jacobs dubbel 12a. PK är grym men jag fattar inte att han fick högre poäng för sin 10a än vad Jacob fick för sin 12a. Är det för att PK åker i tröja och har skidglasögonen innanför hjälmen?
Nej det var Houle. Kommentatorerna hade ingen koll...Ohm1e sa:Synd men det var Oscar...Setermaan sa:Synd bara att det inte var Oscar...pnntus sa:neej jag ångrar mig ... oskar scherlins 3a var ju sjuk! helt sickad å wickad aamaagaad
Såg fel då, my bad. Sjukt var det i alla fall.Jekub sa:casabon gjorde iofs ingen sw dspin 9Setermaan sa:Alexader Aurdals Flat 5a och Casabons Sw D spin 9!
Gillade även Jons Hexo.
han gjorde en sw 10 och två cork nior! jääävligt feta
De va visst oscar.. han hoppa en gång i början och då gjorde han 3:aSetermaan sa:Nej det var Houle. Kommentatorerna hade ingen koll...Ohm1e sa:Synd men det var Oscar...Setermaan sa:Synd bara att det inte var Oscar...
Precis.PontusOlsson sa:De va visst oscar.. han hoppa en gång i början och då gjorde han 3:aSetermaan sa:Nej det var Houle. Kommentatorerna hade ingen koll...Ohm1e sa:Synd men det var Oscar...