Favoritskidor?

dif_89

Ny medlem
Favoritskidor?
vilka är era favoritskidor? Tänkte sammanställa allt sen och se vilka skidor vi på freeride tycker mest om.

/PIZ

Senast ändrad:
Favoritskidor?
haha vetefaan, men ja vill ha völkl wall..verkar sjukt sköna, så dom kan väl få vara favoritskidor då:P

Favoritskidor?
Dustbin Dan vet vad han talar om!!!

Atomic HV 3 SL var det kanonkänsla i. Lyckades tyvärr delaminera 2 par och bytte kort efter det till K2. Den gula RS skidan var inte heller dum, vad var det den modellen hette???

Back to the eighties Dustbin Dan!!!

Senast ändrad:
Favoritskidor?
dif_89 sa:
vilka är era favoritskidor? Tänkte sammanställa allt sen och se vilka skidor vi på freeride tycker mest om.

/PIZ
Va fan är det här... förr när jag tänkte göra en undersökning(vilket inte är tillåter enligt forumreglerna) på vilken kebabsort all gillar så fick jag varning och skit... Nu är jag arg diskriminering...Lås tåden eller öppna min.

Favoritskidor?
rHasan sa:
dif_89 sa:

/PIZ
Va fan är det här... förr när jag tänkte göra en undersökning(vilket inte är tillåter enligt forumreglerna) på vilken kebabsort all gillar så fick jag varning och skit... Nu är jag arg diskriminering...Lås tåden eller öppna min.
möjligtvis för att detta är ett skidforum... daaah

Favoritskidor?
Liberty SB 170: Perfekt avvägd blandning av park-puder och pist. går verkligenordentligt överallt. inte skitmjuk men möjlig att göra butters med och pudret är dn sjukt bra i. Nej jag har inte bara åkt uppkörd gammal snö i lindvallen med dem däremot 70 cm nysnö i alperna.

Favoritskidor?
Line Anthem, sjukt skön/lekfull skida som passar mig perfekt! 93mm midja kör över den mesta av vårslushen som ingenting och håller även rätt bra offpist ^^

Favoritskidor?
allt med salomon, head å dynastar har också nice, har dock inte ens testat märken som 4frnt,
ninttward å sånt

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp