Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Va fan är det här... förr när jag tänkte göra en undersökning(vilket inte är tillåter enligt forumreglerna) på vilken kebabsort all gillar så fick jag varning och skit... Nu är jag arg diskriminering...Lås tåden eller öppna min.dif_89 sa:vilka är era favoritskidor? Tänkte sammanställa allt sen och se vilka skidor vi på freeride tycker mest om.
/PIZ
haha, det är ju mina gamla bitches! Stabila som fan!Erixon sa:Dynastar G9 med Derbyflex platta och salomon 977 bindning DIN 14 -20!!!!
möjligtvis för att detta är ett skidforum... daaahrHasan sa:Va fan är det här... förr när jag tänkte göra en undersökning(vilket inte är tillåter enligt forumreglerna) på vilken kebabsort all gillar så fick jag varning och skit... Nu är jag arg diskriminering...Lås tåden eller öppna min.dif_89 sa:vilka är era favoritskidor? Tänkte sammanställa allt sen och se vilka skidor vi på freeride tycker mest om.
/PIZ
WOOORD! skönaste lekskidan nånsin, helt underbar i parkenJensM sa:Extrem Villain helt klart
hur är den?jeppenator sa:WOOORD! skönaste lekskidan nånsin, helt underbar i parkenJensM sa:Extrem Villain helt klart