Feedback sthlm/SportOptik Big Air

Mad_Tricks

Ny medlem
Vet att det finns en tråd men tänkte be alla som var där att skriva några rader om hur det va.

Om det blir något nästa år så ska det vara bättre, mycket bättre

Med tanke på förutsättningarna i backen så var det väl ändå helt ok, tills kommande tävlingar kanske ni skulle fundera lite på att byta backe/anläggning.

bättre dommare kanske, inte nån gammal gubbe å tant som inte kan nått om sporten. men annars va det jävligt bra!

Tycker det var en kul tävling... nästa gång kanske det skulle vara i en annan backe ja.... och domarna kasnke skulle vara lite bättre :) men det var helt okej :)

De där domarna har dömt världscupen och grejer så på pappret var de bra, jag såg inga landningar så jag kan iofs inte betöma om de gjorde rätt o så

sen får ni tänka på att hoppen bara var 50 % av poängen

pumpa på med synpunkter...

Hehe, jag tänkte mest på att domarna ibland missade hopp? och så borde man väl säga vad det är för grab någon lägger till på en rotation? inte bara "en... öh... 540 med en.... grab på oxå" eller liknande :) hehe

lite feedback från emma... OJ VAD BRA Jag tyckte att ni var grmt duktiga som hade fixat så många bra sponsorer och åkare, bra backe också(från en stolt lidingö bo). vore kul om ni kunde få dit lite tävlande tjejer nästa år, och snyggare domare! ses snart:)

Tillbaka
Topp