Feedback

Feedback
tror ganska bestämt att de är förbudet att göra "reklamtrådar"... men vet inte hur vida du faller under den kategorin när du skapar tråden för omdömets skull!

bara en notis!
ska kolla bilderna nu ;)

Feedback
Rorwin sa:
Hej, Jag håller på o fotografer lite o försöker lära mig men skulle vilja ha en massa feedback bra o dålig . vad man kan göra bättre /tänka på osv..

Kolla in min hemsida http://www.todorphoto.eu/
MVh robin
För ännu mer feedback för foto rekommenderar jag att du blir medlem på fotosidan.se där samlas amatörer o proffesionella fotografer för att just kommentera varandras bilder i syfte att utveckla varandras färdigheter. Finns en temagrupp som heter Action & Äventyr, där skulle dina bilder platsa.

Feedback
Hammpus sa:
tror ganska bestämt att de är förbudet att göra "reklamtrådar"... men vet inte hur vida du faller under den kategorin när du skapar tråden för omdömets skull!

bara en notis!
ska kolla bilderna nu ;)
Haha, ja. Det kanske var ett bra sätt för att komma runt den detaljen? Tyckte hemsidan kändes lite väl bra för att bara "försöker lära sig" :)

Annars tror jag nog som I3ea sa att det är bättre att gå till fotosidan.se eller annat för att få konstruktiva svar till dina bilder.

Feedback
Jag tycker din mustasch var lite snål.

Sen måste jag passa på att säga något till alla fotografer där ute.

Foto är ingen konst idag. Alla kan det, mer eller mindre lika bra.

Ta inte illa upp nu, men ärligt talat handlar det bara om utrustning och hur lång tid man vill lägga ned på photoshop.

Finns väldigt få bilder idag som jag kan tycka fotografen förtjänar cred för, och gör dom det är det snarare för att dom lyckats hitta ett motiv som berör eller ser bra ut. Fotografen har fan inte mycket med fotot att göra idag.

Det här är det inte många som förstår, men dom som förstår det har chansen att lära sig ta bra bilder.

Resten borde övergå till rörlig bild, för där finns det fortfarande en del att hämta för den duktige med öga för bild och känslor de kan ge.

Senast redigerad av en moderator:
Feedback
En gång sa jag det här till en kille med dyr kamera och macbook. Han blev jävligt sne och började hata mig. Mest tror jag för han visste att jag hade rätt.

Samma sak gäller alla jävla tonårstjejer som tror dom kan fota. Nej, det kan ni inte.

Feedback
felix sa:
Jag tycker din mustasch var lite snål.

Sen måste jag passa på att säga något till alla fotografer där ute.

Foto är ingen konst idag. Alla kan det, mer eller mindre lika bra.

Ta inte illa upp nu, men ärligt talat handlar det bara om utrustning och hur lång tid man vill lägga ned på photoshop.

Finns väldigt få bilder idag som jag kan tycka fotografen förtjänar cred för, och gör dom det är det snarare för att dom lyckats hitta ett motiv som berör eller ser bra ut. Fotografen har fan inte mycket med fotot att göra idag.

Det här är det inte många som förstår, men dom som förstår det har chansen att lära sig ta bra bilder.

Resten borde övergå till rörlig bild, för där finns det fortfarande en del att hämta för den duktige med öga för bild och känslor de kan ge.
+1

ligger mycket i photoshopkunskaper nu för tiden!

annars är de som felix säger, speciella vinklar och ljussättning som visar vilken talang man har!

Feedback
Jaha det hade jag ingen aning om att det var förbjudet. haha.
Mustaschen är fan snål spart sen 9an (23år nu) blir fan inte bättre .. :D
Jag ska absolut kolla in den sidan verkar hel skön..
Det är ju bra att du tyckte sidan var för bra för "att försöka lära sig" Men har inte hållit på mycket alls . har en kompis som jobbar med hemsidor så det är hans förtjänst.

Ja jag håller helt med dig felix. Alldeles för mycket PS o utrustning.. Men för en annan med en halv kass camera o kass dator så får man fan kämpa ;D

Feedback
Skitsnack Felix...

Allt ligger i ljussättningen, antingen med ambient ljus eller med blixtar. Det är någonting man lär sig när man fotar mycket, alla kan det inte. Alla är heller inte menade för att bli fotografer. Och många av skidbilderna jag ser är inte mycket redigerade. Färghantering och kontraster.

Ger du någon som aldrig varit fotograf proffsutrustning tar han ändå inte bra bilder direkt.

Feedback
Sen måste jag passa på att säga något till alla skidåkare där ute.

skidåkning är ingen konst idag. Alla kan det, mer eller mindre lika bra.

Ta inte illa upp nu, men ärligt talat handlar det bara om utrustning och hur lång tid man vill lägga ned på talltees.

Finns väldigt få trick idag som jag kan tycka skidåkaren förtjänar cred för, och gör dom det är det snarare för att dom lyckats hitta ett hopp som är stort eller ser bra ut. skidåkaren har fan inte mycket med skidåkning att göra idag.

Det här är det inte många som förstår, men dom som förstår det har chansen att lära sig åka bra skidor

Resten borde övergå till inlines, för där finns det fortfarande en del att hämta för den duktige med öga för wackness och könssjukdommar de kan ge.

Feedback
En gång sa jag det här till en kille med dyra skidor och talltee Han blev jävligt sne och började hata mig. Mest tror jag för han visste att jag hade rätt.

Samma sak gäller alla jävla tonårsjibbers som tror dom kan åka. Nej, det kan ni inte.

Feedback
Jaha det hade jag ingen aning om att det var förbjudet. haha.
Mustaschen är fan snål spart sen 9an (23år nu) blir fan inte bättre .. big_smile
Jag ska absolut kolla in den sidan verkar hel skön..
Det är ju bra att du tyckte sidan var för bra för "att försöka lära sig" Men har inte hållit på mycket alls . har en kompis som jobbar med hemsidor så det är hans förtjänst.

Ja jag håller helt med dig felix. Alldeles för mycket bandanas o talltees.. Men för en annan med en snowboard o kass glock så får man fan kämpa ;D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp