fel attt åka i snowboard hjälm när ja åker skidor?

nejnej, snowboardhjälm kör ju dom flesta med så det är inget ovanligt. hjälmen var dessutom sjukt snygg :D

Wester kör ju typ i en såndär, och orka bry sej om snowboard och skidutrustning, jag bryr mej iallafall inte å de e ju inte olagligt

Lite smått sjuk fråga... inte en jävel bryr sig om det är skid- eller snowboardmärke.. Jag kör själv på snowboardmärken när det gäller outfit...

Jag kör inte med snowboard hjälm.

Haha, varför skulle det vara fel?
Lovar att minst 70procent av jibbarna åker i snowboardprylar!

åk med hjälm för att du inte ska slå sönder skallen. sen om du inte är helt rätt i din hjälm e skitsamma. visa alla jävla jibbers i parken att du e grym på att åka istället för att oroa dig om du har rätt märke på krukan.

inget fel med de,men då skaru fan inte va nån av twintip åkarna som klagar/ogillar snowboard åker heller!

palla bry sig jag har ett par blommiga damhandskar å dom e as snygga så vad spelar snowboard ås kidor för roll.

föresten hur mkt kostar den för den va sjuukt snygg

tror det låg runt 1000 spänn men har bara hittat den i usa så då måste man väll betala tull o allt..

nån som vet vart det finns hjälmar i sverige med inbyggda hörlurar?

Senast ändrad:
najs hjäm köp... orka bry om det är snowboard eller skidhjälm den skyddar ju iaf:P Sweet har väl hjälmar med hörlurar har jag för mig

den finns på blue-tomato.de för 1300 annars, även i andra färger, den kommer in i deras lager den första augusti, tillsammans med resten av burton-prylarna

hahaha fyfan vad du är skämmig, förlåt men det är det ända jag har att kommentera om denhär tråden

Bara så att ni vet så svarar ni på ett inlägg som är över ett år gammalt.
men men fortsätt ni

Jag vet att det var en gammal tråd med det finns väll några andra som kanske vill köpa hjälm eller????????

TheFibretech sa:
Jag vet att det var en gammal tråd med det finns väll några andra som kanske vill köpa hjälm eller????????
Men vad är meningen med att svara i en gammal tråd där hon dessutom redan fått svar?
Hade varit en annan sak om du hade haft en relevant fråga angående ämnet.

ska jag ha röda eller blå strumpor i skolan imorgon? jag kanske blir utskrattad. kanske jag ska vara barfota... get real!

jonasR sa:
ska jag ha röda eller blå strumpor i skolan imorgon? jag kanske blir utskrattad. kanske jag ska vara barfota... get real!
nej du kan icke ha olikafärgade strumpor för då kmr modepoliserna och arrestera dej straffet blir grov mobbing.

Senast redigerad av en moderator:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp