Fernie

Susan

Ny medlem
Fernie
Vi kom på att vi nog måste till Fernie i vår. Är det någon som sitter på bra information om resa och boende vore ingen gladare än vi om ni delade med er!
 
Fernie
hola!

boende kan jag inte dela med mig av då vi inte styrt i dom delarna än..... men, resan bokade vi igenom flygpoolen i sthlm. d fixade ett grymt bra pris på plåtarna samt lätta att ha och göra med . no games .

kör så d rycker susan !
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp