Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är två pers som söker boende i Fernie från jan å framåt så länge pengarna räcker..(gärna april) vi är gärna med och delar om det är någon som önskar en trevlig snowboardåkerska och en trevlig skidåkare som inneboende //Helena o Tomas