fernie

gargamelo

Ny medlem
fernie
Vi är två pers som söker boende i Fernie från jan å framåt så länge pengarna räcker..(gärna april) vi är gärna med och delar om det är någon som önskar en trevlig snowboardåkerska och en trevlig skidåkare som inneboende :) //Helena o Tomas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp