Fester i Åre v-6?

NikkeA

Medlem
Fester i Åre v-6?
Jag o ett gäng grabbar ska upp till Åre vecka 6 eller 7.
Är det något ös där uppe?!
Goa nattklubbar osv?
Något speciellt man ska åka till?

Tacksam för svar :D

Fester i Åre v-6?
Vecka 6 är en slags lågsäsong mellan studentveckorna 3,4,5 och sportloven som börjar v 7. Vecka 6 händer typ ingenting alls. Fördelen är givetvis att liftköer och trängsel är i det närmaste obefintlig, söker ni fest är det inte att rekommendera som sagt. Åker ni v 7 så har Göteborg och Jönköpingsområdet sportlov, vilket betyder mer folk och således mer drag.

Fester i Åre v-6?

@mholm, Tancoll – tack :)

I övrigt: Råttans bar finns inte i Åre, och har heller aldrig funnits, alltså kan det omöjligen vara något ös där ;)

Fester i Åre v-6?
Strupsi sa:
Vecka 6 är en slags lågsäsong mellan studentveckorna 3,4,5 och sportloven som börjar v 7. Vecka 6 händer typ ingenting alls. Fördelen är givetvis att liftköer och trängsel är i det närmaste obefintlig, söker ni fest är det inte att rekommendera som sagt. Åker ni v 7 så har Göteborg och Jönköpingsområdet sportlov, vilket betyder mer folk och således mer drag.
Somsagt man åker till Åre för att åka och inte dricka mängder av alkohol men kan vara kul med fest någon gång under veckan.

Kan någon förklara vad ni menar med dipppankort? hajjar inte riktigt?!

Fester i Åre v-6?
NikkeA sa:
Somsagt man åker till Åre för att åka och inte dricka mängder av alkohol men kan vara kul med fest någon gång under veckan.

Kan någon förklara vad ni menar med dipppankort? hajjar inte riktigt?!
Ja det finns ju ett skäl till att jag valt Åre vecka 6 de senaste 5 åren typ. Har ett flertal ggr lagt första spåren efter snöfall under denna vecka, även efter lunchtid :)

Om jag minns rätt brukar klubbarna turas om att ha öppet under veckan, dvs ett eller två ställen per kväll, just för att koncentrera de folk som är där. Vilka det är brukar dom informera om på bla TV Åre flera ggr varje dag. Så helt hopplöst att hitta lite kul är det givetvis inte. :)

Fester i Åre v-6?
Pga kyla, blåst å snöläge så var det väldigt lite folk i backen nu när jag var där i veckan. Som sagt så kör olika klubbar olika dagar så det finns folk. Nu var det extremt många som gick all in på fest märkte man.

Fester i Åre v-6?
Dippankortet = Nöjeskortet = Ett kort för oss säsongare och bybor som gör att vi kommer in gratis på verandan (f.d. dippan) på söndagar och på bygget på tisdagar. Alltså inget man kan få som veckoturist :P

Tillbaka
Topp