Fet krasch = minnesförlust.

freeride_nu

Aktiv medlem
Jag ska bara berätta lite om vad jag gjorde i går. Det var så att jag skulle göra en inte så väl genomtänkt 720. Och då kraschade jag hårt.
Jag fick hjärnskakning, minnesförlust, näsblodet bara rann.
Jag visste inte vilken dag det var, jag trodde dessutom att vi hade Påsklov och inte Sportlov. Jag fick även jävligt ont i armen.

Men i helvete att jag någonsinn tänker ta på mig nånn jävla störtkruka för det.

Det är bara No Fear som gäller och måttot är:
Smaka på döden och lev livet!

Du verkar ha lika mycket innanför pannbenet som min halta sköldpadda, för övrigt tror jag inte att du har slagit dig överhuvudtaget!!! När man får en så pass kraftig smäll mot huvudet bör man uppsöka sjukhus och de brukar hålla kvar en över natten för observation... ... Försök komma med ett vettigt inlägg istället!!!! Fjant!

Köp en hjälm för fan och ljug inte som en hacka. Jag kör med hjälm och det gör att jag vågar ladda minst 5 gånger så mycket!

Jag håller med! Absolut!

Jag köpte hjälm i fjol, och jag måste säga att den har helt klart varit värd sina 900 kronor. Jag har inte frysit om huvudet en enda gång, den är riktigt rackarns skön och dessutom är det ju en hjälm, dvs en bra grej att ha. Och jag tillhör inte de som tycker det ser fånigt ut med hjälm heller.

Så, till alla som inte har hjälm: Skaffa en! Ni kommer inte att bli besvikna!

Tack! :)

Han krasshade och slog i huvedet ganska rejält han frågade mig villken dag det var jag sa som det va det var ju Tisdag han trodde att vi hadde posk lov men vi har jo sport lov han raglade lit men effter typ 20 min i värme stugan var det lite bättre
han hadde on i huvedet hella dagen det var ju ingen döds krash men alla kan ju tappa minet en stund det gjorde jag när jag körde in i den bil med en 250cc utan hjälm!!!! det kan jag lova att det kändets
Här jugs inget jag är ögon vittne!!! +4 till

Det jag skrev stämmer lika bra som jag har 10 i iq efter krachen.
Inga jävla "jugarberättelser" här inte.
Ni får tro det bäst ni vill jag skriver bara vad jag hade på hjärtat.
Det kanske kvitar för er men så är det.
Ska det vara så ska det faan det.

Så flyg fett krascha hårt.

Man ska klocka landningarna också... Ok, visst kan det gå illa om man tränar in svåra hopp. Men om du upprepar dina krascher kan du ju söka dig till längdåkningingens spår.

Du är så tuff och cool i backen som slår dig jättehårt och satsar jättemycket! Du är min idol, min hjälte, tack för inlägget som gett mig så mycket mod i mina turer i backen! Här finns en som tål livets onda!! Fast det är ju klart, en 720 är väl jävligt enkelt? Det kunde jag efter mitt första år på snowboard. Och lite näsblod, oj oj oj! Du glömde bort datumet! Hemskt! Försök ändå, trots dina magnifika hjärnkrackningar att visa vem som regerar i backen! Gör en 180 som du säkert kan, gör den för mig! Hej då min hjälte!

Du förstår hur man ska leva ett liv du (eller har lärt dig av mig ;)).
Jag sätter vanligt vis 720:in så du vet det. I går gjorde jag en fet 540 åt dig i stället för 180:n. Testade backflippen 3 ggr idag och var 1/30 del från att sätta den sista gången, det kommer väl.

Tack för "förståelsen".

Fan vad du är cool!!!
Efter att ha läst dit inlägg kommer jag nu sitta och hoppas på att du inte köper någon hjälm och att du slår i huvudet så hårt nästa gång du kraschar
att du dör.

Trilla är häftigt och smärta är coolt!
Vi kanske kan kalla dig Backflip-boy eftersom du är så nära att sätta det häftiga trixet?! Hur vore det som omväxling! Sätt fler häftiga trix i Sälens barnbacke och legenden om dig kommer att leva för evigt! Rock on!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp