Marcus_Lundberg
Ny medlem
Fet Snö Storm i Skellefteå :D
det snöar super mke snö i skellefteå just nu! värsta stormen:P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där har du fel, det snöar inte i Kiruna... Så inte hela landet, stora delar kanske..BigAir sa:Ja, men det snöar i hela landet.
Tycker det börjar bli lite många inlägg om detta nu..
det snöar inte i gästrikland heller :/Henrik_koivisto sa:Där har du fel, det snöar inte i Kiruna... Så inte hela landet, stora delar kanske..BigAir sa:Ja, men det snöar i hela landet.
självklart snöar de inte i södra delarna utav landetBigAir sa:Ja, men det snöar i hela landet.
världen helt fucked up... vi skitar ned den för mkt och om vi inte slutar så blire ingen mer snö kanskeaouenboy sa:Eeyh.. vi har fortfarande gröna blad på träden här hemma! wtf is wrong?! vintern kommer ju aldrig.
De är "värsta feta" stormen här uppe i boden åxåå! , så jävla bekvämt x)!!! :DMarcusLundberg sa:det snöar super mke snö i skellefteå just nu! värsta stormen:P
inte riktigt i hela landet.. i skanör/falsterbo hade vi strålande sol och +14 graderBigAir sa:Ja, men det snöar i hela landet.
jag tror inte mr bigair tycker om snö vidare mycket. men det gör jag. hoppas det blir en kall och snöig vinter, här i värmland ska det snöa idagBigAir sa:Ja, men det snöar i hela landet.
asså, I SUNDSVALL DÅ?!?!?!?! jag bor fan några mil från dej ju! .... grrrrr blir förbannad nu aså, blitt lovad höstens värsta tokstorm o får lite blåst :@Kvarre sa:Jo i örnsköldsvik snöar det för fullt med :D Så jävla bra<3