Feta Kids i Åre

Larsse

Ny medlem
Feta Kids i Åre
Måste fan ge en eloge till kidsen som åker skidor i åre. Ni är fan grymma, synd bara att ni är så många. Men det är riktigt underhållande att titta på er.

Fortsätt så!

//Larsson

Feta Kids i Åre
Alla kids ute i backarna är det värsta som finns! Förstår ni inte hur mycket skada ni gör! Allvarligt jag har i vinter sett 8 st pappor(?) som i sitt desperata sätt att visa att de fortfarande är bättre än ungarna skada sig riktigt rejält i parken!

:)

Feta Kids i Åre
Såg en kille för 2 veckor sen som gjorde en grym backflip med en stav. Anledningen var att han hade gips på ena armen. Är det vanligt med amfetamin i åre kan man ju undra. Nej nu skojade jag, men man kan ju börja undra vad dom har i vattnet där uppe.

//Larsson

Feta Kids i Åre
kidsen är feta överallt va i tandådalen i vintars då kom en kille på
typ 9-10 år å drar en fet 5:a

fan vart håller värden på att ta vägen

Feta Kids i Åre
hehe men det är ju hur kul som helst att se att dom vågar, dom kommer ju ha nytta av det hela sina liv inte bara på skidorna i backen :) utvekligen är helt underbar :D
om jag hade en son på 10bast som drog en 5a skulle jag vara stolt som få :)

Feta Kids i Åre
skulle vilja påstå att kidsen, eller barnen, i just Åre har en lägre medelvikt än på många andra orter i landet,
då de är betydligt mer aktiva, med skidor på vintern och cykel etc på sommaren. en sund utveckling som vi
gärna ser på fler ställen i Sverige.

Feta Kids i Åre
Samma sak när det gäller Mtb i Stockholm, dom är inte direkt rädda av sig för att vara så små ju...
Ska bli kul och se hur pass många kända åkare som kommar att komma fram de kommande åren ju...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp