GustavFrandfors
Ny medlem
Fetast trailer!
Vi snackar stöört fet.
Och ja, det finns folk som roar sig med detta på sommaren.. eller?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den ordvitsen ägde dock sjukt mkt.Setermannen sa:Ser fram emot hela släp(p)et!
Att en lastbil inte hör hemma här kan ju hända men vadå till för att diskutera saker? En bild på en lastbil kan väll tillföra lika mycket och diskuteras lika mycket som en skidfilmstrailer?OWester sa:Varför lägger du upp en lastbil i forumet? forumet är till för att man ska disskutera saker.
Lastbilens blå färg gjorde sig bra med himmlen i nästan samma färg.OWester sa:Varför lägger du upp en lastbil i forumet? forumet är till för att man ska disskutera saker.
haha, du skulle ju hälsat på mig då!TheFibretech sa:Jag var i halmstad för en vecka sen då var det en med en sjukt cool orange trailer som typ hade "back uppvisningar"
Han satt i trailen hela dagen på en stor parkering sen ibland började han backa typ 5cm från bilar och in i mellan träd o massa grejjer.
Ganska coolt även om jag intet är det minsta intresserad,
bor du i halmstad eller?Victors sa:haha, du skulle ju hälsat på mig då!TheFibretech sa:Jag var i halmstad för en vecka sen då var det en med en sjukt cool orange trailer som typ hade "back uppvisningar"
Han satt i trailen hela dagen på en stor parkering sen ibland började han backa typ 5cm från bilar och in i mellan träd o massa grejjer.
Ganska coolt även om jag intet är det minsta intresserad,![]()
Den där ser ut som nåt från Blå Tåget på Gröna Lund!Twinaren sa:Den här måste ju va fetast
http://media.comicmix.com/media/2008/05/08/irontruck.jpg
Haha!!marer sa:
ja det gör jag.TheFibretech sa:bor du i halmstad eller?Victors sa:haha, du skulle ju hälsat på mig då!TheFibretech sa:Jag var i halmstad för en vecka sen då var det en med en sjukt cool orange trailer som typ hade "back uppvisningar"
Ganska coolt även om jag intet är det minsta intresserad,![]()
HAHAHAHAHTheFibretech sa: