Fetast trailer!

GustavFrandfors

Ny medlem
Fetast trailer!
RGL540%20Trailer%20Eurolink-2600_tcm156-142966.jpg

Vi snackar stöört fet.
Och ja, det finns folk som roar sig med detta på sommaren.. eller?

Fetast trailer!
han tyckte han var rolig när han ordvitsade. lastbilen på bilden kallas trailer då den har ett löst påkopplat flak. detta var inte kul.

Fetast trailer!
Jag tycker ärligt talat inte att den här trailern var särskilt fet, min pappas trailer är myyyycket fetare. Sådeså!

Hahah, du måste ha en väldigt tråkig fritid!

Fetast trailer!
Jag var i halmstad för en vecka sen då var det en med en sjukt cool orange trailer som typ hade "back uppvisningar"
Han satt i trailen hela dagen på en stor parkering sen ibland började han backa typ 5cm från bilar och in i mellan träd o massa grejjer.

Ganska coolt även om jag intet är det minsta intresserad,

Fetast trailer!
OWester sa:
Varför lägger du upp en lastbil i forumet? forumet är till för att man ska disskutera saker.
Att en lastbil inte hör hemma här kan ju hända men vadå till för att diskutera saker? En bild på en lastbil kan väll tillföra lika mycket och diskuteras lika mycket som en skidfilmstrailer?

Fetast trailer!
Det är rätt sant, hade trist på eftermiddagen.. pissväder här.

Av: OWester | Igår 22:29 Citera
Varför lägger du upp en lastbil i forumet? forumet är till för att man ska disskutera saker.

Men vem säger att det inte är en sommaraktivitet OCH nu startade en diskussion.

Fetast trailer!
OWester sa:
Lastbilens blå färg gjorde sig bra med himmlen i nästan samma färg.
Nästan lite som kamoflauge, mkt bra om du vill smita från polisen.
Det kråmade släpet fungerar lite som en stor spegel, mkt bra det också vid smitningsuppgift.
Fälgarna däremot måste jag klaga på, kunde varit större!

Say whaaaaat!

Fetast trailer!
TheFibretech sa:
Jag var i halmstad för en vecka sen då var det en med en sjukt cool orange trailer som typ hade "back uppvisningar"
Han satt i trailen hela dagen på en stor parkering sen ibland började han backa typ 5cm från bilar och in i mellan träd o massa grejjer.

haha, du skulle ju hälsat på mig då! :)

Fetast trailer!
Victors sa:
TheFibretech sa:

bor du i halmstad eller?

Fetast trailer!
TheFibretech sa:
Victors sa:
TheFibretech sa:

bor du i halmstad eller?
ja det gör jag.

Tillbaka
Topp