Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FYFAN! snö innanför jackan är inte och leka med!CoCoo sa:Hade bildningarna lite löst ställda så jag klev ur skidorna längt upp i landningen på ett bigjump, och testade min förmåga att flyga. Klarade ungefär 4-5 meter innan jag gjorde en stilig faceplant.
Min flygtur resulterade in: Lätt hjärnskakning, fuckad tumme, uppriven kind, uttänjt sidledband i knät (hur fan de nu gick till) samt snö innanför jackan.
hur gick de med bruden då?!speedy-92 sa:Vi var med skolan till backen på en friluftsdag jag och 4 andra killar från min skola skulle ha en hopp tävling från en corner och vi hade 3 flickor som domare och första priset var en puss av varje
flicka.
Och jag var då lite intreserad av en av de 3 flickorna så jag tänkte imponera.
jag skulle hoppa sist och dom andar hade redan hoppat och de hade bara dragit några mute grabs och nåt sånt det bästa hoppet var en "mute 180" jag tänkte att jag tar och gör en "mute 360". Cornern var cirka 10m lång så jag tog rejält med fart och hoppade och "mute 360" var nästan perfekt men min landning gick "käpp rätt åt hel...." jag landade ungefär 2mifrån landningens slut. men jag landade på fötterna och vann första priset + fot masage (=
och jag fick jävligt sjukt i helarna och hela rästen av åk säsongen hade jag problem med helarna, om jag ens lite landade hårt så började helarna och värka och jag kunde intte fortsätta å hoppa.
Speedy
fast de gjorde ingenting för du fick åka ambulans eller hur? ^^crewthirteen sa:det var nog i väsjö. jag skulle köra en 360 osså var det dimmigt så man såg ej så bra. ialla fall så började jag rotera för tidigt så jag landade på platån och bröt 2 revben och skadade levern. fick åka ambulans och va på sjukan en vecka.
detta var nog den läskigaste hittilsPataPrata sa:Jag körde in i ett träd fett hårt.
Bröt revben, krossa mjälten i sju delar, inre blödningar, död njure samt skadad lung vilket resulterade i att jag fick ligga sövd med respirator i en vecka. sedan en månad till på sjukhus.
Feet lejd! Så jävla kass!!Kinkan sa:titta det är najsiga klippet :S (det är inte jag)
fett klantigt förresten....