Fetaste kapet

Fetaste kapet
mitt fetaste kap skedde idag när jag lånade ut 50 kr till Niclas och Ola men, hör och häpna, fick tillbaka 52 kr. Kan det bli bättre?

Fetaste kapet
en gång! när min gatas streethockey lag kom på att vi borde vara sponsrade av frukthuset så gick vi dit och sa att dom hade sponsrat oss!! då fick vi ta ett varsit äpple!!!! jag lovar ! de är helt sant!!!!

Fetaste kapet
På Lenna sprot kan du köpa ett par Salomon Teneightys för 3400:- med bindning. Ska fan köpa ett par, ska ändå köpa nya. Iof så är det förra årwets model, men vafan, det lär ju gå och åka och ha kul på dom. Men 3 jeans för 300 är inte helt fel. Själv föredrar jag mjukare byxor, men jeans är inte helt fel det heller.

Fetaste kapet
Vad fan! Hur lyckas ni göra så jävla bra kap hela tiden??
Själv köpte jag ett par gamla slitna skidor av min kompis för 2000:-!! Han sa att dom var as-bra, men på skidskolan skrattade dom bara åt mig.... :(

...och som om inte det var nog så var ju tvungen att ha bindningar till dom med, som min polare villigt sålde för ytterliggare en tusing...

Fetaste kapet
Jag slapp köpa ett par Lee-jeans alldeles gratis...

Känns som att det var det bästa jag har gjort... Så det vart svenskproducerade Jeans istället, som inte alla fjortisar springer omkring med!

Fetaste kapet
Ja, fan det känns ju heeeelt otroligt...... Men allvarligt, vem fan på den här sidan bryr sig om det på den här sajten....

Fetaste kapet
Jag kopte en BMX for 3 dollar haromdagen. Men det var punka pa bakdacket. Fast det har jag lagat nu. Sa nu vet ni det.

Tillbaka
Topp